AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Jeg spør fordi jeg føler meg så heslig stygg. Er høygravid i uke 36 og føler at mannen unngår å se på meg så stygg føler jeg meg. Jeg har lagt på meg nesten 30 kg, har derfor masse cellulitter og fett overalt, likblek kropp siden jeg ikke har turt å sole meg så mye, masse kviser i ansiktet, utbrudd flere steder av psoriasis,hår som blir fort fett og har mistet sin glans, neglene mine har blitt tynne og knekt, og generelt er jeg blass og sliten i ansiktet. Blå ringer under øyene fordi jeg sover så sinnsykt dårlig. Huff jeg gråter, orker ikke se meg selv i speilet mer, og hver gang jeg prøver å se fin ut føler jeg at jeg bare ser enda verre ut. Mannen min ser som sagt aldri på meg mer på den måten han gjorde, og jeg skjønner han godt. Hvordan føler dere at dere ser ut, føler du deg fresh? Anonymkode: 3ca8d...22a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Har du fått strekkmerker? Anonymkode: 9faf7...e41
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du fått strekkmerker? Anonymkode: 9faf7...e41 Nei, men redd det kommer snart. Sist jeg gikk gravid for mange år siden så fikk jeg alle strekkmerker siste uken, altså uke 39. Ganske likt svangerskap tidligere som nå, så kommer nok 😔 Anonymkode: 3ca8d...22a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Synes at de som ser freshe ut som ikke-gravide også ser freshe ut som gravide. Og omvendt. Noen går mer opp i utseende og investerer tid og penger på det. Tipper du set bra ut. Kanskje har du bare litt høye forventninger til deg selv. Anonymkode: fcad3...974 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Ja, jeg føler meg fin. Var slank før graviditeten og er fortsatt slank, bortsett fra magen (uke 34). Ikke uren hud eller fett hår. Og mannen viser med alt han har at han synes jeg er vakker. Anonymkode: 3617e...43a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg føler meg fin. Var slank før graviditeten og er fortsatt slank, bortsett fra magen (uke 34). Ikke uren hud eller fett hår. Og mannen viser med alt han har at han synes jeg er vakker. Anonymkode: 3617e...43a Heldig ❤ Anonymkode: 3ca8d...22a
Småkaker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Du er ekstra hormonell og det gjør at du føler deg slik. Snakk med mannen din og fortell hvordan du føler deg. God kommunikasjon er alltid viktig. Husk også at om bare noen få uker kommer babyen og at det hvordan du føler deg nå er bare midlertidig. Jeg er uke 37,har også lagt på meg mye og føler meg som en hvalross. Men jeg bryr meg ikke så særlig mye om hvordan jeg ser ut nå, for jeg vet at det bare er en kort periode av mitt liv. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har mine dager hvor jeg føler at jeg stråler og andre dager hvor jeg kjenner det er fint å holde meg hjemme, er også i uke 36. Har gått opp rundt 20 kg og har fått en del vann i kroppen. Likevel synes jeg struttemagen min er nydelig og kviser, fett hår, negler osv er det fullt mulig å gjøre noe med! Mannen min ser nok ikke på meg med attrå for øyeblikket, men synes han sender kjærlige, beundrende blikk i stede 🥰 Kanskje du skulle unnet deg en spa-dag eller i det minste en manikyr? 😊 Anonymkode: 16ad2...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Ja, jeg føler meg finere nå enn før. Jeg var litt overvektig tidligere, men har gått opp lite i graviditeten og synes formen på magen er helt herlig og kler meg godt. Liker kle meg i fine graviditetsklær og freshe meg opp. Kommer til å savne den gløden jeg føler jeg har nå. Anonymkode: b110e...b0b 2
Kakaoen Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Føler meg som hvalrossen Freya 😂😂 Har riktignok ikke like store tenner eller hår i ansiktet, men kroppen og måten vi begge beveger oss på er slående lik Har ikke lagt på meg så mye, men er overvektig fra før av så føler magen er finere som gravid mage enn tjukkasmage 🤪 Snart i mål, og vi gjør jo dette for premien vår. (Er i uke 37) For min del skjønner jeg om mannen min ikke synes jeg er sexy. Ikke alle synes «hvalrosser» med bekkenvondt som sliter med bevegelsene er det. Og humøret mitt hyler ikke akkurat «fantastisk kvinne» heller Jeg har bare funnet meg i at slik er det akkurat nå. Etter fødsel føler jeg meg enda mindre fresh, men etter de første månedene håper jeg at jeg finner meg selv igjen. Og det gjør nok du også TS Prøv å gjøre små ting som får deg til å føle deg bedre? Book fotpleie, ansiktsmaske, eller massasje? 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Føler meg ikke fin men ikke stygg heller.. Er slank fra før så ikke så mye vektoppgang annet enn magen, men litt merker jeg. Huden er helt fin, har mer hudproblemer når jeg ikke er gravid så full forståelse for at man føler seg ufresh når den er trøblete. Ellers sørger jeg for å gjøre velværetiltak for å føle meg litt freshere ex. trening, hudpleie m/maske, skrubbe huden, ordne håret og sminke meg. Det hjelper på 😊 Anonymkode: b9660...67a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 Tenkte ikke noe spesielt over om jeg så fin/stygg ut, men huden min var motsatt av mange andre sin. Jeg sliter litt med kviser og urenheter til vanlig, men gravidhormonene fjernet dem helt. Jeg la på meg helt innenfor anbefalingene og var normalvektig/slank fra før, og hadde relativt liten mage, så jeg hadde nok ganske lik kroppsholdning etc som før. Tror jeg så helt ok ut. Anonymkode: 4dd91...174 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 Det går veldig opp og ned. Er et stort paradoks for meg å skulle omfavne magen, som jeg de siste 20 årene har hatet og forsøkt å holde så liten som mulig, samt holde inne (alltid vært overvektig). Har heldigvis ikke de andre plagene du nevner, men uffer og sukker ubevisst pga bekken etc når jeg skal ut av sofa og føler meg særs lite sexy. Heldigvis har jeg en mann som har begynt å skjønne tegninga Og kaller magen fin i blant😅 Anonymkode: 4a70b...7d7 1
Flamme Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 Føler meg fin, ja 😍 Gått opp masse og er høygravid, men synes det er noe spesielt med gravidkropp. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 Jeg er i uke 38 og kan ikke si jeg føler meg fresh eller fin akkurat. Har nesten lagt på meg 20 kilo og er full av vann i kroppen. Har hatt bekkensmerter siden rundt uke 15 så har prøvd å tilpasse trening osv, men nå sliter jeg veldig med å gå turer så kommer meg ikke mye ut. Får trent hjemme men det er selve gåingen som gjør vondt. Er skikkelig stiv og sliter med å komme meg opp av seng/sofa osv. Har ikke følt meg fin i noe klær og gleder meg bare til å få barnet ut så jeg forhåpentligvis kan begynne å føle meg bedre. Da tenker jeg særlig på bekkensmerter og få bort alt vannet i kroppen. Føttene mine er skikkelig ømme og verker også...Misunner virkelig de som føler seg freshe, opplagte og fine i disse ukene av svangerskapet. Anonymkode: 525f2...6a1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 Jeg følte meg fin som gravid, men håret ble helt umulig og så skikkelig nitrist ut. Redningen ble en tur til frisøren, det hjalp. Anonymkode: 22d7e...25a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #18 Skrevet 27. juli 2022 Føler jeg ser ganske fin ut som høygravid, og er generelt opptatt av å kle meg fint, sminke meg og fikse håret Har heldigvis ikke gått opp noe særlig i vekt og det er egentlig bare magen. Sliter heller ikke med uren hud eller fett hår. Men jeg gleder meg selvfølgelig til å ha kroppen for meg selv igjen! Føler med dere som har gått masse opp i vekt og har fått uren hud 🙀 Anonymkode: 6e24f...84a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #19 Skrevet 27. juli 2022 Flamme skrev (42 minutter siden): Føler meg fin, ja 😍 Gått opp masse og er høygravid, men synes det er noe spesielt med gravidkropp. Enig! Jeg føler meg veldig fin, og annerledes, selv om jeg har fått veldig mage på en slank kropp ellers. Det er noe med formene, magen, utstrålingen Anonymkode: 3c188...804
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #20 Skrevet 27. juli 2022 Har egentlig følt meg ganske bra gjennom hele svangerskapet,selv om kroppen har endret seg mye. Men, i går morges gråt jeg da jeg sto opp og så meg i speilet. Fødeansiktet er på plass, og over natten var hele ansiktet blitt hovvent, nesa betydelig bredere og leppene tre ganger så store. Ser rar ut!! Anonymkode: 3132f...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå