AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Har i den siste tiden tatt meg i å bli flau over min samboer. Når vi er ute blant folk så sier han det han tenker. Har null filter😉. De fleste kjenner jo han og vet han er sånn, men jeg blir flau. Men jeg er helt motsatt da. Jeg kanskje overtenker før jeg sier noe Anonymkode: ba7a6...5cf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Nei, jeg er stolt av ham. Selv når han oppfører seg veldig ulikt meg, er han seg selv og faker ikke. Anonymkode: 5c8eb...807
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Ja, jeg skjønner godt hva du mener. Jeg opplever også min samboer som til tider litt for høyt oppe🙈 vi er også veldig forskjellige når det kommer til selvbevissthet. Jeg føler på langt mer skam enn han gjør. Anonymkode: 1622a...c7f
Maestro Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg skjønner godt hva du mener. Jeg opplever også min samboer som til tider litt for høyt oppe🙈 vi er også veldig forskjellige når det kommer til selvbevissthet. Jeg føler på langt mer skam enn han gjør. Anonymkode: 1622a...c7f Omvendt hos oss 😂
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Forstår akkurat hva du mener. Jeg har en mann som ikke forstår hvilke samtaler som passer seg å ta på kammerset og hvilke man tar i sosial setting. Jeg unngår etterhvert å være sosial sammen med han 🙈 Anonymkode: 77910...592 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Jeg kan bli flau når han tar opp tlf når vi er i selskaper osv. Synes han er uhøflig da. Men er pga adhd og at han sliter med å sitte stille så lenge av gangen og har behov for å distrahere seg Anonymkode: 7e3fe...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Var veldig flau over eksen, Han hadde en bukse, kunne gå dager mellom hver dusj og klipte sjeldent håret som stod rett opp. Null filter og ukontrollert adhd. Ikke flau nå, heller stolt. Anonymkode: 117c8...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå