Gå til innhold

Hvilken Toro gryterett liker du best ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Har dere prøvd den amerikansk gryten med bittelitt mindre vann, litt ekstra mais som fyll i myke tortillas? Fjerne en god salat ved siden av😋 Dette er en av mine favoritter. Har gjerne et par små brokkoli buketter oppi i tillegg for å lage en litt sunnere vri.

Ellers er både stroganoff og den orientalske gryteretten god med ekstra brokkoli og andre grønnsaker man liker. Ekstra sjampinjong, løk og paprika er et must i stroganoffen syns jeg. 

Av supper er kremet kyllingsuppe favoritten. Også her putter jeg oppi ekstra grønnsaker jeg liker. Og alltod kylling av fillet.

Anonymkode: 44e0f...58f

• Liker 2
AnonymBruker
Athena Catalina skrev (6 minutter siden):

Italiensk og Bolognese

Haha, disse jeg liker aller minst sammen med den meksikanske😆 Syns de smaker spaghetti bolognese på hermetisk boks. 

AnonymBruker

Har dere prøvd denne vrien av Toro jegergryten?:

Storfekjøtt, sjampinjong, creme fraîche  og Coop viltblanding (frosne grønnsaker)?  Bakt potet til eller (hjemmelaget) potetstappe😋

For min del synes jeg alle grytene (tror jeg har smakt alle untatt bolognese) er gode som grunnlag. Jeg pleier alltid å tilsette stekt sopp og løk, og i enkelte gryter supplere med mer av det som allerede er i gryten (paprika mm). Etter min smak er alle grytene gode, men har for lite smak. Derfor krydrer jeg alltid, da gjerne med krydder som passer med proteinet jeg har valgt og som allerede er i gryten. jeg ser på disse gryterettene slik jeg gjør mye ferdigmat - gode isj på smak, men alt for lite smak, og derfor en base for et bedre måltid hvor vi «jukser litte granne» med å tilsette ulike krydder og protein :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...