AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Mannen min har ikke høye tanker om min lille bror. Det er sant at min bror gamer mye og er mye av og på jobb. Det er sant at broren min ikke bruker pengene hans fornuftig. Jeg og broren min er oppvokst hos ulike fosterforeldre. Jeg føler derfor veldig omsorg for han. Til tross for alt har han hjerte av gull, snill mot barna, det hender han hjelper meg med ulike ting. Han monterte nylig barneseng som mannen min fikk aldri tid til. Mannen min er også snill med det sårer meg at mannen min ikke forstår broren min. Anonymkode: 20e7b...e96 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Gi han et ultimatum: enten elsker han din bror like mye som deg, eller så må han flytte. Anonymkode: aa637...b77
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gi han et ultimatum: enten elsker han din bror like mye som deg, eller så må han flytte. Anonymkode: aa637...b77 Jeg elsker også mannen min Ts Anonymkode: 20e7b...e96
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg elsker også mannen min Ts Anonymkode: 20e7b...e96 Det er nå en gangs sånn her på Kg at for den minste lille ting så skal man forlate mannen...Men siden din mann ikke har den samme kjærligheten til din bror som du har så kan du jo forsøke å forklare ham at du blir lei deg når du ser at din bror blir behandlet dårlig. Og at når din bror har det vondt så gjør det også deg vondt. Anonymkode: 82960...33b 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mannen min har ikke høye tanker om min lille bror. Det er sant at min bror gamer mye og er mye av og på jobb. Det er sant at broren min ikke bruker pengene hans fornuftig. Jeg og broren min er oppvokst hos ulike fosterforeldre. Jeg føler derfor veldig omsorg for han. Til tross for alt har han hjerte av gull, snill mot barna, det hender han hjelper meg med ulike ting. Han monterte nylig barneseng som mannen min fikk aldri tid til. Mannen min er også snill med det sårer meg at mannen min ikke forstår broren min. Anonymkode: 20e7b...e96 Man liker ikke alle folk, men å ha en grunnleggende respekt for andre er et minimum. Syns du skal prate ordentlig med mannen din om hva det er som trigger han med lillebroren din - for det er din mann som eier det problemet. Han trenger ikke like hvordan han lever livet sitt, for det har ikke noe å si for hans liv, altså kan han ignorere det. men han må klare å respektere de som er viktige for deg uten å være ufin. Men trenger han å forstå broren din? Anonymkode: 5e594...849 1
Gjest fransine Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 (endret) . Endret 8. oktober 2022 av fransine
Nymerïa Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Du kan ikke få noen til å respektere andre, men du kan sette en grense for deg selv med å si at du ikke er interessert i å høre mannen din snakke dårlig om broren din.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 NymeriaRhoynar skrev (6 timer siden): Du kan ikke få noen til å respektere andre, men du kan sette en grense for deg selv med å si at du ikke er interessert i å høre mannen din snakke dårlig om broren din. Jeg er veldig enig. Dette har jeg også sagt til samboeren min angående en venn av meg. Det er helt greit at samboeren min ikke liker vennen min, men jeg er på ingen måte interessert i å høre samboer komme med nedlatende kommentarer. Anonymkode: bda09...05e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå