AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Del Skrevet 26. juli 2022 Hei, Skulle hatt mensen den 23 og har følt antydninger til at jeg skulle få det, litt kramper, kvalme osv men så går det over og kommer tilbake. Kjenner at det er typiske "mensenkramper". Har stabil syklus så jeg forventet å få det den 23, men har altså ikke fått enda. Vi hadde sex rundt eggløsning, men tenkte at det ikke var noe sjanse for graviditet da jeg prøvde å teste tidlig og den var negativ. Har i tillegg PCOS. Føler meg veldig kvalm, sliten osv - men samtidig kan det bare være tegn på mensen. Tror dere det kan være graviditet eller bare forsinket mens? Tenker å kjøpe test ila uka, er på hytta langt unna butikken Anonymkode: ece6d...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Del Skrevet 26. juli 2022 Ta en test. Anonymkode: c8d57...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Del Skrevet 26. juli 2022 Hvis du har hatt sex så kan du være gravid. Anonymkode: 3aa46...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Del Skrevet 26. juli 2022 Helt umulig å si. Eneste som kan gi deg svaret er en test. Anonymkode: 20873...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Del Skrevet 27. juli 2022 Kan vi ikke snart blir ferdig med slike tråder, ta en test. Ingen av oss kan svare på om det er graviditet eller ikke Anonymkode: 2441b...77d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Del Skrevet 27. juli 2022 Det er da ingen som kan spå det her inne. Anonymkode: 80d8a...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå