AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Kona var utro i februar og var veldig gira på typen i begynnelsen. Vi var tidlig enig om å skilles. Nå har han flyttet utenbys, og hun viser mixed signaler om at hun ønsker å være i forholdet vårt, mens jeg er mere innstillit i å forlate. Sammen har vi hus, to biler og ett barn. Hadde det ikke vært for felles barn, så hadde jeg dratt for lenge siden. Ting har skildd ut i tid. Og jeg synes det er for dumsnilt å tilgi og redd for at det kan skje igjen. Samtidig er jeg glad i henne, og innrømmer at jeg ikke har gitt henne nok oppmerksomhet, eller vært der for henne (pga jobb) . Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 30382...097
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Jeg ville dratt, utroskap er en dealbreaker til tusen for meg Anonymkode: ea4c1...8bd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Å holde sammen pga barn gjør ingen av dere lykkelige, og det kan nok barnet merke - snakker av erfaring Hun var utro, og signaliserer åpenbart at hun ikke ønsker å være med deg. Er bedre at dere begge to finner partnere og er i sunne forhold, tror både dere og barnet får det bedre da! Å være utro er å være utro uansett om du har gitt henne nok oppmerksomhet eller ikke, hun valgte å finne en annen mens hun var i forhold. Gå. Anonymkode: 8e401...e29 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Jeg hadde ikke tilgitt. Du er andrevalget, og fikk sjansen nå fordi førstevalget forsvant... Jeg tror dette vil gnage... Anonymkode: eb621...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Tror du at det er en sjanse for at du kan få følelser for henne igjen? Kan du tilgi? Anonymkode: 8c011...a4f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde ikke tilgitt. Du er andrevalget, og fikk sjansen nå fordi førstevalget forsvant... Jeg tror dette vil gnage... Anonymkode: eb621...fe2 Det er dette jeg også frykter... Anonymkode: 30382...097
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Tror du at det er en sjanse for at du kan få følelser for henne igjen? Kan du tilgi? Anonymkode: 8c011...a4f Usikker... Anonymkode: 30382...097
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Tror du at det er en sjanse for at du kan få følelser for henne igjen? Kan du tilgi? Anonymkode: 8c011...a4f Følelser for en partner mister man uansett over tid. Tenker at Ts egentlig har fått seg en gylden mulighet til å være singel og få en ny sjangse på å leve litt. Delt omsorg er faktisk helt fantastisk. Man kan hygge seg med barnet den ene uken, og ha total frihet den andre. Uten både barn og en samboer som står i veien. Anonymkode: ecfee...426
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Siden dere har barn synes jeg du skal gi det en mulighet. Anonymkode: 3961f...0c3
Goodtimes Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Var i samme båt som deg. Har selv to barn med ekskona. Hun var utro og jeg stakk! Og seriøst mann. Ikke prøv å legg skylden over på deg selv. At hun er utro er HENNES valg. At du jobber mye gir ikke henne en godkjent grunn for å være utro. Ikke vær sammen med henne kun pga barna, det vil bare slite deg ut mentalt og hver gang dama di er borte, så vil du bli sittende med tanker om hun er på vift med en annen fyr igjen....og igjen.... og igjen. Igjen, dette er ikke din feil!! 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 5 minutter siden, Goodtimes said: Var i samme båt som deg. Har selv to barn med ekskona. Hun var utro og jeg stakk! Og seriøst mann. Ikke prøv å legg skylden over på deg selv. At hun er utro er HENNES valg. At du jobber mye gir ikke henne en godkjent grunn for å være utro. Ikke vær sammen med henne kun pga barna, det vil bare slite deg ut mentalt og hver gang dama di er borte, så vil du bli sittende med tanker om hun er på vift med en annen fyr igjen....og igjen.... og igjen. Igjen, dette er ikke din feil!! Takk, godt å høre at det er flere som har opplevd lignende. Anonymkode: 30382...097
Anna1653 Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Gå. Utroskap i seg selv er dealbreaker, men i veldig få tilfeller kan det tilgis, men når hun var gira på typen osv gjør det deg til et andrevalg og ingen fortjener å være andrevalg. Som et skilsmissebarn er det verre for barnet om dere blir sammen, men stemningen blir rar samtidig som at det er veldig viktig at barnet har det godt hvis dere skiller dere.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 Hvis hun sier hun fremdeles er glad i deg og uttrykker virkelig anger, og er villig til å jobbe for forholdet, vurder å bli hvis du er glad i henne og vil ha tilbake det dere hadde en gang. Anonymkode: 8048c...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå