AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Jobbet som eskortepike når jeg ble ung voksen og trivdes godt med dette. Etter noen år så jeg meg etter vanlig jobb og et vanlig A4 liv. Trodde at dette var idealet og forventet, men jeg fant ut at jeg trives ikke med denne tilværelsen. Jeg møtte så mannen i mitt liv som tjener godt, er noen år eldre og som kjenner til min historie og ikke minst aksepterer den. Når vi prater sammen om problemstillingen jeg står ovenfor så forstår han meg godt. Han godtar at jeg ønsker å gå tilbake til den gamle jobben min som eskortepike. Utenom moralen til folk flest, vil du si det er noen ulemper i forhold til dette? Psyken min tåler dette fint, men i forhold til pensjon ogsåvidere? Er det noen ting å tenke på? Anonymkode: fd022...5c7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jobbet som eskortepike når jeg ble ung voksen og trivdes godt med dette. Etter noen år så jeg meg etter vanlig jobb og et vanlig A4 liv. Trodde at dette var idealet og forventet, men jeg fant ut at jeg trives ikke med denne tilværelsen. Jeg møtte så mannen i mitt liv som tjener godt, er noen år eldre og som kjenner til min historie og ikke minst aksepterer den. Når vi prater sammen om problemstillingen jeg står ovenfor så forstår han meg godt. Han godtar at jeg ønsker å gå tilbake til den gamle jobben min som eskortepike. Utenom moralen til folk flest, vil du si det er noen ulemper i forhold til dette? Psyken min tåler dette fint, men i forhold til pensjon ogsåvidere? Er det noen ting å tenke på? Anonymkode: fd022...5c7 😴😴😴😴😴😴😴😴😴 Anonymkode: bd99b...e92
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Ulempen er jo, som du selv er inne på, at du ikke tjener deg opp noe pensjon. Men det løser du enkelt selv ved å legge av penger til pensjon på egen hånd, og ved å kjøpe relevante forsikringer. Anonymkode: 5bf84...304 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Så kjæresten din skal bli pimpen din nå eller? Anonymkode: e2130...912
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Ulempen er at du vil ende opp med å kjenne at du ikke har noen verdi. Selvbildet vil dale og du vil ende opp som verdiløs. Du kan kjenne at dette er noe du ønsker akkurat nå, fordi du har lett for det. Men hva med når du blir eldre, og utseende daler. Og kun ekle gamle gubber som ikke får noe annet vil tafse på deg for en 50 lapp? Anonymkode: c883c...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå