AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Del Skrevet 26. juli 2022 Noen tips til hvordan jeg kan få publisert anonymt i grupper på Facebook jeg vet det skal være mulig? Ser andre publiserer anonyme innlegg der. Får ikke opp noen funksjon verken i appen eller nettleser. Har reinstallert appen. Anonymkode: 9677a...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Del Skrevet 27. juli 2022 https://www.facebook.com/help/832270967369626 Her er oppskriften, og hos meg funker det akkurat sånn. Men jeg kjenner ikke igjen oppsettet på skjermbildene dine? Når jeg klikker der det står "skriv noe" får jeg opp følgende skjermbilde, med anonym-knapp, både i app og på PC. Anonymkode: 9aeb2...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.facebook.com/help/832270967369626 Her er oppskriften, og hos meg funker det akkurat sånn. Men jeg kjenner ikke igjen oppsettet på skjermbildene dine? Når jeg klikker der det står "skriv noe" får jeg opp følgende skjermbilde, med anonym-knapp, både i app og på PC. Anonymkode: 9aeb2...18c Problemet er at det ikke finnes noen funksjon å sette på anonym hos meg, verken i app eller nettleser. 🤷🏽♀️ Anonymkode: 9677a...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Del Skrevet 27. juli 2022 Ingen som vet hva som kan gjøres for å skru på funksjonen hos meg? Anonymkode: 9677a...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 11.48): Problemet er at det ikke finnes noen funksjon å sette på anonym hos meg, verken i app eller nettleser. 🤷🏽♀️ Anonymkode: 9677a...7db Merkelig. Hvilken plattform bruker du? Hvilken telefon, hvilken nettleser, er appen oppdatert? Anonymkode: 9aeb2...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 13.08): Merkelig. Hvilken plattform bruker du? Hvilken telefon, hvilken nettleser, er appen oppdatert? Anonymkode: 9aeb2...18c Bruker en etpar år gammel iPhone, har ikke endret standard nettleser og reinstallert appen FB flere ganger uten at det har hjulpet. Anonymkode: 9677a...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #7 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg får det ikke til verken via telefonen eller iPaden, derimot er detveldig enkelt fra safari på macen… Anonymkode: b1e0e...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 0.09): Noen tips til hvordan jeg kan få publisert anonymt i grupper på Facebook jeg vet det skal være mulig? Ser andre publiserer anonyme innlegg der. Får ikke opp noen funksjon verken i appen eller nettleser. Har reinstallert appen. Anonymkode: 9677a...7db Fant du en løsning? Har samme problemet, ser helt likt ut hos meg. Anonymkode: 74b05...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Del Skrevet 1. september 2022 Gruppen du skal legge inn innlegg på må ha den funksjonen er adm i gruppa som legger d ut. Anonymkode: 9ff3b...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Gruppen du skal legge inn innlegg på må ha den funksjonen er adm i gruppa som legger d ut. Anonymkode: 9ff3b...533 Problemet er jo at de ikke får opp det valget, selv om gruppa har åpnet for anonyme innlegg. Anonymkode: 9aeb2...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. september 2022 #11 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 18.50): Problemet er jo at de ikke får opp det valget, selv om gruppa har åpnet for anonyme innlegg. Anonymkode: 9aeb2...18c Jeg sliter også med dette. Hadde funksjonen for litt siden, men ikke nå lengre selv om andre poster anonymt 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg og får ikke publisert anonymt! Irriterer meg så mye, har lest meg opp og ned men ingen forklaring. Har iPhone, men funker heller ikke på iPad eller pc. Skjønner ingenting. Må vel være noen smarte der ute som har svaret ? hadde funksjonen for noen mnd siden også plutselig forsvant det. Anonymkode: a7081...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 7. september 2022 #13 Del Skrevet 7. september 2022 Hos meg på jeg trykke på «skriv noe»- feltet, så kommer alternativet opp. Prøvd i flere ulike grupper nå 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #14 Del Skrevet 7. september 2022 Det varierer litt fra gruppe til gruppe hvor anonymknappen er: Anonymkode: 1010b...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #15 Del Skrevet 7. september 2022 Dere som ikke får det til, gå inn på rapporter et problem, så kan man ta skjermbilde og sende til Facebook med en forklaring, så kanskje de klarer og fikse det på oss det ikke funker på. Anonymkode: a7081...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faytastic Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 10.10): Bruker en etpar år gammel iPhone, har ikke endret standard nettleser og reinstallert appen FB flere ganger uten at det har hjulpet. Anonymkode: 9677a...7db Er ikke alle grupper som tillater å poste anonymt. Kan være derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå