Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte på om dere har noen gode forslag til klesbutikker for en mann som nettopp har started 30 årene. 

Jeg har gått ned 30kg over de siste 2 årene og har egentlig ikke kjøpt noe klær annet enn joggeklær,sko og andre daffeklær siden jeg var 18 år. Og har vært innestengt fra omverdnen siden jeg var 16-18 år pga deprisjon og slikt.

Det var noen her inne som ga noen stikk om menn som kjøpte ting på jack&jones etc, kanskje det er på tide å ta klesstil og slikt litt mer seriøst? er 30, ikke 18.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min egen del har jeg havnet på bukse fra Dressmann (helt plain jeans, brukte Levis før men siden Dressmann sine er tykkere så blir dei ikke så fort slitt og får mer liv over tid)

Skjorter fra Jean Paul, kan brukes rundt ukentlig i ett par år uten å bli utslitt og holder formen. Vaskes på 40 grader og slipper stryking.

Har blitt litt nerd på sko selv så kjører stort sett sko i lær (dresssko eller herritage fra usa). Joggesko og slikt varer så liten tid at en kan like gjerne kjøpe noe dyrere i lær. 

Anonymkode: 8118c...988

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

For min egen del har jeg havnet på bukse fra Dressmann (helt plain jeans, brukte Levis før men siden Dressmann sine er tykkere så blir dei ikke så fort slitt og får mer liv over tid)

Skjorter fra Jean Paul, kan brukes rundt ukentlig i ett par år uten å bli utslitt og holder formen. Vaskes på 40 grader og slipper stryking.

Har blitt litt nerd på sko selv så kjører stort sett sko i lær (dresssko eller herritage fra usa). Joggesko og slikt varer så liten tid at en kan like gjerne kjøpe noe dyrere i lær. 

Sorry men hørtes litt "gubbete" ut

Anonymkode: d8f61...d6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sorry men hørtes litt "gubbete" ut

Anonymkode: d8f61...d6e

Jepps, er nok 10 år eldre enn TS ;)

Men poenget var egentlig kvalitet over kvantitet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...