Gjest lei-seg =/ Skrevet 20. november 2005 #1 Skrevet 20. november 2005 Jeg var hos kjæresten min igår, og da vi fant ut at han skulle brenne ut en cd til meg. han var inne på forskjellige mapper, også på "mottatte filer". og der var det masse bilder av forskjellige jenter. alt fra portrettbilder til undertøysbilder. jeg ble sinna og lei meg. jeg spurte hva det var og han kom med den unnskyldingen for at det var en kamerat av han som hadde sent han bilder av jentene han hadde hatt seg med. tror ikke helt på det. er så lei meg! dro hjem uten at noe mer skjedde. vet ikke helt hva jeg skal gjøre for noe nå. han har jo ikke akkurat vært utro, men det er ikke mye riktig det her heller. hva ville dere gjort?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #2 Skrevet 20. november 2005 Hadde du helst ønsket en kjæreste uten sexdrift?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #4 Skrevet 20. november 2005 Hvor lenge har dere vært sammen? Mulig de bildene er mottat før din tid. har også mange bilder på pcen jeg har fått fra menn jeg en eller annen gang har chattet med uten at det betyr noe som helst for meg.
Gjest lei-seg =/ Skrevet 20. november 2005 #5 Skrevet 20. november 2005 jeg og kjæresten har vært sammen i fem år, og den dataen har han hatt kanskje ett halvt år bare =/
Gjest *Snart medlem* Skrevet 20. november 2005 #6 Skrevet 20. november 2005 Jeg forstår godt at du blir lei deg hvis han har mottatt disse bildene i løpet av perioden han har vært sammen med deg. Å snakke med jenter på nettet trenger ikke bety noenting, men når han har mottatt undertøysbilder av dem er det grunn til å tro at det har vært flørting og dirty talk på gang. Min kjæreste har bilder av jenter han har snakket med på nettet før han traff meg, og det har jeg ingen store problemer med. Men hvis han hadde mottatt undertøysbilder av jenter mens han var sammen med meg ville han fått høre det. Uansett - du må ta en prat med ham rolig og forsiktig. Han synes sikkert ikke det er noen "big deal", og det har kanskje ikke slått ham at du skulle synes det var spesielt dumt. Fortell ham hvorfor du blir såret, og la ham komme med sin versjon.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. november 2005 #7 Skrevet 20. november 2005 Den unnskyldningen hadde jeg hvertfall ikke trodd noe på.. Men jeg skjønner godt at du blir lei deg.. Hvis det er utroskap for deg at han flørter med andre så har han faktisk vært utro, for jeg tror ikke akkurat at jenter har sendt bilder av seg selv i undertøyet til han uten at det har vært flørting inne i bildet.. Så får det være opp til deg om du vil akseptere det eller ikke..
mjau Skrevet 20. november 2005 #8 Skrevet 20. november 2005 Dette hadde jeg ikke taklet, og det baste er nok å si det til ahm og få ham til å forstå at det er veldig dårlig gjort av ham å gjøre dette bak din rygg. Det skaper utrygghet og han viser dårlig holdning i forhold til respekt for deg. Fy faen så sint jeg hadde blitt!!!! Ikke bli lei deg du, bli sint istedetfor, dette er dårlig gjort av ham, og han burde være lei seg fordi han, den idioten, ikke har bedre sosiale antenner enn at han gjør slike ting.
Gjest gjest Skrevet 20. november 2005 #9 Skrevet 20. november 2005 Slett dem. Logger han automatisk på msn? Isåfall, gå på med hans msn og sjekk hvem han har i listen. Se hva de skriver til han osv. Han KAN jo snakke sant, men vil han ta vare på pulevennene til kameraten? kjenner du kameraten kan du jo slå til med en kommentar om alle de fine jentene han har hatt seg med neste gang du ser han. (humoristisk, ikke bittert)
Gjest Milah Skrevet 20. november 2005 #10 Skrevet 20. november 2005 Jeg hadde i hvertfall overhodet ikke akseptert noe slik. Hadde bedt han om å slette dem, og hvis jeg fant ut at han gjorde noe slikt en gang til hadde jeg pakket sakene mine å flyttet! Skjønner veldig godt at du ble lei deg..
fomlepung Skrevet 22. november 2005 #11 Skrevet 22. november 2005 Skal jeg være helt ærlig... så tror jeg typen din driver av å "nett-sjekker" litt. Griseprater litt på MSN med jenter han treffer på forskjellige date-sider. Er i hvertfall hva min magefølelse sier.
vixen Skrevet 22. november 2005 #12 Skrevet 22. november 2005 Tror jeg hadde vært rimelig skeptisk til forklaringen hans... Tror jeg hadde spurt han hva han skulle med bildene om det var kompisens "triumfer", bedt han slette dem og sagt at jeg ikke tollererer sånt i framtida.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #13 Skrevet 23. november 2005 Til opplysning har jeg masse bilder som jeg har fått av kompiser som skal skryte/vise. Får du en bildefil av kompisen trykker du jo "accept", eller?
Gjest Milah Skrevet 23. november 2005 #14 Skrevet 23. november 2005 Jo, jeg gjør som regel det! Men jeg sletter ting jeg ikke ser poenget i å beholde! Dessuten, hvis det virkelig er vanlig praksis å sende ut bilder til kompiser av erobringer, er jeg glad jeg ikke er singel!
Gjest dd Skrevet 23. november 2005 #15 Skrevet 23. november 2005 jeg og kjæresten har vært sammen i fem år, og den dataen har han hatt kanskje ett halvt år bare =/ ← Jeg har kommet til å blitt ganske så sint.. dette er IKKE kompisen sine bilder, garantert..
Gjest GreenSky Skrevet 23. november 2005 #16 Skrevet 23. november 2005 Til opplysning har jeg masse bilder som jeg har fått av kompiser som skal skryte/vise. Får du en bildefil av kompisen trykker du jo "accept", eller? ← Til og med jeg har bilder av jenter i undertøy på pc-en. Av kamerater som vil skryte/vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå