Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har tiden kommet for det viktigste spørsmålet, hva er din studieteknikk og hvordan går du gjennom pensum? Er det viktig med markeringstusj eller holder det med å skrive notater? Eller gjør du begge deler? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, Din studieteknikk*

AnonymBruker
Skrevet

Eksamensoppgaver og mer eksamensoppgaver.

Anonymkode: 04454...504

Skrevet

Eksamensoppgaver, skrive egne oppsumeringer og skrive for hånd istede for pc under forelesninger. Spise hver 3. time er viktig for meg og nok søvn. Jobber fra 0800-1600 alle ukedager og fri i helgene. 

Og ta vare på alt av bøker hvis du tar bachelor, du vil trenge de igjen under en bachelor oppgave.

AnonymBruker
Skrevet

Skippertak, vente til siste liten. Obligatoriske oppgaver gjøres dagen før innlevering. Leser på til eksamen en uke før eksamen. Gjør eksamensoppgaver. Fungerer for meg, absolutt ikke noe for alle. 

Anonymkode: e23bd...ed0

AnonymBruker
Skrevet
Stoltskeiv skrev (Akkurat nå):

Eksamensoppgaver, skrive egne oppsumeringer og skrive for hånd istede for pc under forelesninger. Spise hver 3. time er viktig for meg og nok søvn. Jobber fra 0800-1600 alle ukedager og fri i helgene. 

Og ta vare på alt av bøker hvis du tar bachelor, du vil trenge de igjen under en bachelor oppgave.

Ikke sikkert en trenger alle bøkene fra studiet. Jeg hadde solgt de fleste mine. Lånte de jeg trengte og fant en god del litteratur som ikke var pensum. Fikk A på oppgaven.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sikkert en trenger alle bøkene fra studiet. Jeg hadde solgt de fleste mine. Lånte de jeg trengte og fant en god del litteratur som ikke var pensum. Fikk A på oppgaven.

Okey, var i hvertfall det min foreleser sa til klassen da jeg tok enkeltemne innenfor kulturminneforvaltning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...