AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Min samboer sier han elsker det, og det tror jeg ikke er noe han bare sier. Jeg klarer rett og slett ikke nyte eller like det. For det første så er det bare sånn helt ok, det kiler litt bare 😅 Der burde jeg sikkert sagt mer hva jeg liker, men det er kleint! For det andre så føler jeg at han ikke vil, selv om han sier det og det er alltid han som tar iniativ. Jeg lar han ikke holde på noe lenge heller siden jeg er redd han blir lei og ikke vil.. Han får aaaaldri gå ned med mindre jeg har dusjet for kort tid siden.. Men likevel er jeg redd for hvordan det er. Noen med tips og råd? Hadde jo vært digg og likt det 😋 Anonymkode: 9043b...4c2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Ja, det gir meg ingenting og er bare irriterende. Anonymkode: 81d67...dba 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Dette har ofte vært min erfaring også! At mannen har likt det veldig mye mer enn meg (med exen var det garantert fyrverkeri ved hver BJ 😅). For min del så handler det om navigasjon. Det er jo godt, men de finner ikke like godt frem, og med unntak av klitten så gir det meg ikke veldig mye nytelse når de roter rundt ellers med tunga 🤪 Jeg opplever at jeg ofte må ta styring og navigere dem frem til riktig punkt, så blir de der en kort stund før de prøver seg frem andre steder, og jeg må ta styring igjen. Har ikke hatt noe å si på hvilken stilling, eller mitt forhold til fyren (i fast forhold har det selvfølgelig blitt hyppigere, som oppvarming eller kos midt i), og jeg har enda til gode å få en orgasme av ren oralsex. Det er en fin variasjon, men jeg foretrekker absolutt et par gode hender og fingre! Anonymkode: 46414...427
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Liker det ikke. Jada, noen er flinke osv, men nei. Helt uavhengig av partner så gir det meg svært lite. Anonymkode: ead1a...240 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min samboer sier han elsker det, og det tror jeg ikke er noe han bare sier. Jeg klarer rett og slett ikke nyte eller like det. For det første så er det bare sånn helt ok, det kiler litt bare 😅 Der burde jeg sikkert sagt mer hva jeg liker, men det er kleint! For det andre så føler jeg at han ikke vil, selv om han sier det og det er alltid han som tar iniativ. Jeg lar han ikke holde på noe lenge heller siden jeg er redd han blir lei og ikke vil.. Han får aaaaldri gå ned med mindre jeg har dusjet for kort tid siden.. Men likevel er jeg redd for hvordan det er. Noen med tips og råd? Hadde jo vært digg og likt det 😋 Anonymkode: 9043b...4c2 Jeg synes du skal prøve to ting fremover: 1: stol på samboeren din når han sier han liker det, og tar initiativ til å gi deg det! Hvis det ikke hadde vært noe for han så hadde han latt det være. Gi deg selv i oppgave å ikke avbryte han fordi du er redd han skal gå lei, og prøv heller å spørre han underveis om han trenger en pause eller om dere skal bytte stilling/aktivitet. Din nytelse og seksualitet teller like mye som hans 😁 2: ta styring og øv deg på å navigere han dit det gir deg mest nytelse 😋 De fleste menn setter pris på at vi deltar og sier/viser hva vi liker, og det er ikke kleint - tenk så deilig det vil bli for deg! Hvis det blir for mye så kan du begynne med å f eks fortelle han at han må fokusere litt mer opp eller ned, eller være veldig bekreftende når han treffer de veldig gode punktene. Anonymkode: 46414...427 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Jeg likte det ikke. Slappet ikke av,og hadde for mange "rekelukt vitser" i hodet. Jeg hadde imidlertid en veldig lur kjæreste, som på en måte lurte meg litt. Ba om å få lov til å gjøre det bare 3 minutter, for hans skyld. Det kunne jeg vanskelig nekte, og det gikk jo fint. Neste gang ba han om 4 minutter, for sin skyld, det var like vanskelig å nekte, og jeg holdt ut 4 minutter. Slik holdt han på en stund, og ba om et minutt mer hver gang han merket at jeg begynte å slappe mer av med det. Han gikk ikke fort frem med å øke tiden heller, men 4 minutter ble etterhvert 5 minutter, så gradvis 6 minutter, så gradvis 7 minutter. Jeg husker egentlig ikke hva vi var på da jeg plutselig slappet av mens han holdt på, og det begynte å bli deilig. Uansett, slik lurte han med, hodet mitt og kroppen min til å slappe av med det, og etterhvert nyte det. Jeg er ham evig takknemlig for det. ❤ Anonymkode: ece96...c3a 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 jeg får heller ikke noe ut av oralsex Anonymkode: 0d648...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, det gir meg ingenting og er bare irriterende. Anonymkode: 81d67...dba Samme her,intimiteten forsvinner og jeg ligger og kikker opp, og tankene blir lite sexy .."Burde kanskje brukt litt kvistlakk her i taket"...😆 Anonymkode: 27e16...8e7 3
Blåjojo Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Både min samboer og jeg elsker det. Og kan fint holde på lenge. Han reagerer lett på den responsen jeg gir, og ellers finjusterer jeg litt med hoftene. Av og til bruker han fingrer i tillegg. Tror du bør stole på at han liker det. Jeg har vært sammen med noen som ikke likte det, og de har sagt tydelig ifra. Du må bare mote deg opp og si ifra hvordan du vil ha det. Om det bare kiler litt, så er han kanskje litt for forsiktig. Noen menn liker at man er helt nyvasket, og andre liker at det har gått noen timer. Men det har han kanskje sagt noe om allerede? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Nei, det styrer jeg unna så lenge ikke mannen absolutt veldig, veldig gjerne vil for sin egen del. Jeg er ekstremt følsom, så det er rett og slett ubehagelig. Det gir meg virkelig ingenting. Å gi en BJ derimot, elsker jeg. Anonymkode: 6a41d...4cf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg likte det ikke. Slappet ikke av,og hadde for mange "rekelukt vitser" i hodet. Jeg hadde imidlertid en veldig lur kjæreste, som på en måte lurte meg litt. Ba om å få lov til å gjøre det bare 3 minutter, for hans skyld. Det kunne jeg vanskelig nekte, og det gikk jo fint. Neste gang ba han om 4 minutter, for sin skyld, det var like vanskelig å nekte, og jeg holdt ut 4 minutter. Slik holdt han på en stund, og ba om et minutt mer hver gang han merket at jeg begynte å slappe mer av med det. Han gikk ikke fort frem med å øke tiden heller, men 4 minutter ble etterhvert 5 minutter, så gradvis 6 minutter, så gradvis 7 minutter. Jeg husker egentlig ikke hva vi var på da jeg plutselig slappet av mens han holdt på, og det begynte å bli deilig. Uansett, slik lurte han med, hodet mitt og kroppen min til å slappe av med det, og etterhvert nyte det. Jeg er ham evig takknemlig for det. ❤ Anonymkode: ece96...c3a Det var jo lurt ❤️ Kanskje det er trikset.. ☺️ Har jo lyst å like det på et vis, tanken på at den store sterke mannen gjør det på meg er sexy, og veldig intimt og nært😉 Det er jo sikkert godt om jeg lar han fullføre, men lar han som sagt aldri. Anonymkode: 9043b...4c2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Blåjojo skrev (2 timer siden): Både min samboer og jeg elsker det. Og kan fint holde på lenge. Han reagerer lett på den responsen jeg gir, og ellers finjusterer jeg litt med hoftene. Av og til bruker han fingrer i tillegg. Tror du bør stole på at han liker det. Jeg har vært sammen med noen som ikke likte det, og de har sagt tydelig ifra. Du må bare mote deg opp og si ifra hvordan du vil ha det. Om det bare kiler litt, så er han kanskje litt for forsiktig. Noen menn liker at man er helt nyvasket, og andre liker at det har gått noen timer. Men det har han kanskje sagt noe om allerede? Jeg vet ikke hvordan han vil ha det, men uaktuelt om jeg ikke er nydusjet for min del.. Ja jeg må sikkert stole på det.. Skulle ønske jeg lærte meg å slappe av😇 Anonymkode: 9043b...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes du skal prøve to ting fremover: 1: stol på samboeren din når han sier han liker det, og tar initiativ til å gi deg det! Hvis det ikke hadde vært noe for han så hadde han latt det være. Gi deg selv i oppgave å ikke avbryte han fordi du er redd han skal gå lei, og prøv heller å spørre han underveis om han trenger en pause eller om dere skal bytte stilling/aktivitet. Din nytelse og seksualitet teller like mye som hans 😁 2: ta styring og øv deg på å navigere han dit det gir deg mest nytelse 😋 De fleste menn setter pris på at vi deltar og sier/viser hva vi liker, og det er ikke kleint - tenk så deilig det vil bli for deg! Hvis det blir for mye så kan du begynne med å f eks fortelle han at han må fokusere litt mer opp eller ned, eller være veldig bekreftende når han treffer de veldig gode punktene. Anonymkode: 46414...427 Ja du har helt rett i så mye. Fine tips her ❤️ Anonymkode: 9043b...4c2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 Liker det ikke, redd for å være ekkel. Anonymkode: 57986...aac 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 Ikke likt det før jeg møtte en som oppførte seg helt annerledes, han tok styringen og hadde tydeligvis veldig god kunnskap om hva som skulle til! Da var jeg nesten 40, trodde at jeg i alle år ikke likte oralsex (på meg selv, elsker å gi oralsex). Bare at han gav mange komplimenter og viste med hele seg at han digga det, og ikke lot meg ligge "uvirksom" i toppen, men faktisk sa noe, så på meg, kysset meg, osv fikk meg til å både slappe av og føle meg sexy. En helt annen form for nytelse når jeg klarte å koble ut i hodet. Anonymkode: a2e68...1e7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 Liker det heller ikke. Klarer ikke å slappe av. Anonymkode: 270aa...0e3
Blåjojo Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vet ikke hvordan han vil ha det, men uaktuelt om jeg ikke er nydusjet for min del.. Ja jeg må sikkert stole på det.. Skulle ønske jeg lærte meg å slappe av😇 Anonymkode: 9043b...4c2 Kanskje det hjelper å tenke på at du ikke nødvendigvis MÅ få en orgasme av det? At det stresser deg litt at du skal kjenne så mye og ha det så godt at du kommer?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #18 Skrevet 30. juli 2022 Kona mi liker ikke å motta oralsex. Ifølge henne gir det henne lite, og hun foretrekker før fingring mye heller enn oralsex. Hun selv derimot liker veldig godt å gi meg oralsex da. Anonymkode: 3ab07...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå