AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Hei Er det noen her som har fjernet livmor og livmorstappen? jeg gjorde dette for litt over 14 dager siden. Dagen jeg opererte blødde jeg beskjedent. Og ingenting i dagene etterpå. Men ca 11 dager etterpå begynte jeg plutselig å blø kraftig. Dette er nå 4 dager siden. Jeg blødde kraftig i ett døgn, så kom det koagulert blod. Og i dag har jeg begynt å blø en del igjen. så spørsmålet mitt er om dette er vanlig? Jeg ringte legevakten når jeg begynte å blø første gang, de mente det kunne være skorpen som var løsnet. Men når blodet begynte å levre tenkte jeg det ville stoppe fort. Men det har økt på igjen. Jeg har magesmerter men har og en pågående uvi. Så usikker på om smertene kommer fra det ene eller det andre. Så hvor lenge blødde dere? Anonymkode: bed95...4d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Dra til legevakten. Selv om blødninger kan være normalt, hadde jeg besøkt en lege når du har en pågående infeksjon og magesmerter. Det må ikke henge sammen, men det hadde jeg latt legen avgjøre og ikke anonyme folk på et forum. Anonymkode: ac980...41e 1
Hulderen Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Jeg vet ikke svaret på det du spør om. Men kontakt legevakten igjen, det høres ikke bra ut! 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Blødde ikke. Var mere "vann" med anelse rødfarge pga blod. Klarte meg med truseinnlegg. Kontakt legevakten. Anonymkode: b9cad...90d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dra til legevakten. Selv om blødninger kan være normalt, hadde jeg besøkt en lege når du har en pågående infeksjon og magesmerter. Det må ikke henge sammen, men det hadde jeg latt legen avgjøre og ikke anonyme folk på et forum. Anonymkode: ac980...41e Takk for svar jeg bare ville se om noen hadde erfaring med å ha gjennomgått dette selv, kanskje det var normalt. Liker ikke å bli hysterisk og bry legevakten eller legen. Derfor jeg ville høre her først. Men får ringe fastlegen i morgen tidlig. Anonymkode: bed95...4d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Blødde ikke. Var mere "vann" med anelse rødfarge pga blod. Klarte meg med truseinnlegg. Kontakt legevakten. Anonymkode: b9cad...90d Okei, her er det blod blod. Ikke sånn rød/rosafarge. Så får ta kontakt med legen i morgen. Tusen takk for svar Anonymkode: bed95...4d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Takk for svar jeg bare ville se om noen hadde erfaring med å ha gjennomgått dette selv, kanskje det var normalt. Liker ikke å bli hysterisk og bry legevakten eller legen. Derfor jeg ville høre her først. Men får ringe fastlegen i morgen tidlig. Anonymkode: bed95...4d8 Å ringe til legevakten er ikke hysteri eller å bry legevakten/legen. Du har hatt en stor operasjon, har nå blødninger, uvi infeksjon og magesmerter. Å ta kontakt med legevakten er for å være på den sikre siden at det ikke er en sammenheng mellom infeksjon og blødningen. Det er ikke hysteri, det er faktisk bare fornuftig. Anonymkode: ac980...41e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Å ringe til legevakten er ikke hysteri eller å bry legevakten/legen. Du har hatt en stor operasjon, har nå blødninger, uvi infeksjon og magesmerter. Å ta kontakt med legevakten er for å være på den sikre siden at det ikke er en sammenheng mellom infeksjon og blødningen. Det er ikke hysteri, det er faktisk bare fornuftig. Anonymkode: ac980...41e Takk som sier det sånn. Jeg er bare så redd for å være til bry. Så jeg kontakter sjeldent lege eller legevakta. Men bør vel gjøre det. Jeg er jo ikke der jeg burde være i form etter 14 dager. Med mer sympt og infeksjon i urinveiene. Anonymkode: bed95...4d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå