Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er en grei jente men.. kan fort bli for mye for min komfort.. andre vil nok mene at jeg overreagerer men.. når hun drikker så forsyner hun seg av kjæresten min sin mat og snacks som jeg også har betalt for og kjøpt inn til meg og han, uten å spørre!

tar seg dysj hos han og går rundt med bare håndkle, synes dette er lite respekt overfor kompisen sin kjæreste eller vise dominanse eller noe sånt, jeg tror ikke hun er interessert i kjæresten min såklart men synes det er rart oppførsel, og derfor jeg ikke vil ha henne over på mine fester.. (jeg og kjæresten bor ikke sammen)

KjæreSten min hadde kjøpt matchende poncho til meg og han men den ente hun med å ta med seg hjem for hun var kald..

føler ikke kjæresten min setter eller tørr å sette grenser på sånt.. og ja det er ikke mitt hus, men om vi skulle planlagt å flytte sammen ikke søren om jeg vil ha henne hjemme hos meg.. eller nå..

kommentarer som ikke har noe med tråden og gjøre vil bli rapportert! :) 

Anonymkode: ccea0...a25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kjæresten din som er problemet her, ikke denne venninnen. Det er kjæresten din som må sette grenser. Fortelle hvordan han vil ha det. Stå ved din side og prioritere deg. Han bør vel skjønne at du ikke liker at hans venninne flyr rundt halvnaken hjemme hos han, og da må han si det til henne. Ikke din jobb (da blir du virkende som den sure). 

Så be han sette ned foten. Kvier han seg vet du hvor du har han. (Jeg ville aldri blitt sammen med noen som hadde en sånn "venninne", det virker særdeles merkelig og umodent om man er voksen). 

Anonymkode: 5fd2e...3bf

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ville sagt ifra til kjæresten hva jeg mente om saken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel kjæresten din som er problemet her, ikke denne venninnen. Det er kjæresten din som må sette grenser. Fortelle hvordan han vil ha det. Stå ved din side og prioritere deg. Han bør vel skjønne at du ikke liker at hans venninne flyr rundt halvnaken hjemme hos han, og da må han si det til henne. Ikke din jobb (da blir du virkende som den sure). 

Så be han sette ned foten. Kvier han seg vet du hvor du har han. (Jeg ville aldri blitt sammen med noen som hadde en sånn "venninne", det virker særdeles merkelig og umodent om man er voksen). 

Dette. 

Absolutt dette!!!

Anonymkode: 86f1a...7cb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror hun føler akkurat som jeg føler når jeg er hos han «hjemme» men jeg er kjæresten hans.. og såklart er det rart for meg at kjæresten lar en venninne/kvinne gå rundt halvnaken uten å sette grenser. Greit at hun gjør dette vis hun hadde hatt kjærest og va hjemme hos han. Men synes dette er litt respektløst av henne når kompisen hennes har kjæreste. 

Noen mener at det ikke er noe å styre over og at jeg over reagerer men jeg tørr jo ikke å ha mine gensere eller ting liggende hos kjæresten når det er mulighet for at hun bruker dem eller tar dem med seg hjem..

av og til føler jeg at han lar folk overkjøre han.. siden han kan vær litt for snill med andre..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror hun føler akkurat som jeg føler når jeg er hos han «hjemme» men jeg er kjæresten hans.. og såklart er det rart for meg at kjæresten lar en venninne/kvinne gå rundt halvnaken uten å sette grenser. Greit at hun gjør dette vis hun hadde hatt kjærest og va hjemme hos han. Men synes dette er litt respektløst av henne når kompisen hennes har kjæreste. 

Noen mener at det ikke er noe å styre over og at jeg over reagerer men jeg tørr jo ikke å ha mine gensere eller ting liggende hos kjæresten når det er mulighet for at hun bruker dem eller tar dem med seg hjem..

av og til føler jeg at han lar folk overkjøre han.. siden han kan vær litt for snill med andre..

Minner meg om basic bitch serien..

Anonymkode: fc086...33e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Minner meg om basic bitch serien..

Anonymkode: fc086...33e

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva får deg til å tro at tråden gjelder voksne? 

Anonymkode: 9f79d...59f

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hun ikke dusj og klær hjemme? Eller bor hun hos typen din? 

Jeg hadde gått.

Anonymkode: 903ce...41d

AnonymBruker
Skrevet

Dysj? Hva er dysj? Men hun virker skikkelig dust som stjeler ponchoen din og alt. Du må sette ned foten både for han og for henne. Syns hun du er bitch som sier ifra er det henne det er noe galt med og ikke deg. Hvor gammel er hun? 15-16? 

Anonymkode: 665de...efc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dysj? Hva er dysj? Men hun virker skikkelig dust som stjeler ponchoen din og alt. Du må sette ned foten både for han og for henne. Syns hun du er bitch som sier ifra er det henne det er noe galt med og ikke deg. Hvor gammel er hun? 15-16? 

Anonymkode: 665de...efc

Hun er 25 år.. 

dusj mente jeg såklart.. Hun stjal typen min sin på en måte siden han sa hun tok hans, men jeg har sagt til han at han må si at han skal ha den tilbake, noe vi gledet oss for å bruke til vinteren.

AnonymBruker
Skrevet

Dere er sikkert unge, men bare Merk deg at kjæresten din tydeligvis syns dette er greit.

Anonymkode: 9f8b5...f0a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hun ikke dusj og klær hjemme? Eller bor hun hos typen din? 

Jeg hadde gått.

Sko trodd hun ikke hadde, hun spør ikke om hun kan ta en dusj men bare forsyner seg selv 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere er sikkert unge, men bare Merk deg at kjæresten din tydeligvis syns dette er greit.

Han synes nok det for jeg tror ikke han tørr og sette grenser for henne eller diverse folk, jeg hadde aldri ville invitert henne på mine fester, og risikert at hun tar mine ting med seg hjem..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han synes nok det for jeg tror ikke han tørr og sette grenser for henne eller diverse folk, jeg hadde aldri ville invitert henne på mine fester, og risikert at hun tar mine ting med seg hjem..

Kanskje du skal tenke over om du vil ha en så tafatt kjæreste? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du skal tenke over om du vil ha en så tafatt kjæreste? 

Han er en grei kjærest ellers, men ja 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sko trodd hun ikke hadde, hun spør ikke om hun kan ta en dusj men bare forsyner seg selv 

Fordi han lar henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kjæresten din sliter med å vite hva han skal si til henne og trenger litt hjelp av deg til å formulere ord og grenser? Kanskje foreslå at han kan skrive en melding til henne når hun ikke er der så han slipper direkte konfrontasjon?

Feks

"Du Line, det er noe jeg har tenkt på som er litt vanskelig å ta opp. Men nå som jeg er sammen med Hanne så er det ikke like naturlig at du dusjer og går rundt i håndkle her lenger. Det funka greit når vi begge var single, men nå som jeg har kjæreste så blir det litt annerledes" 

Eller noe i den dur. "Line" kommer garantert til å protestere, for hun er jo, ut i fra det du forteller, en person som kjører over andre for sin egen komfort, noe kjæresten din har latt henne fått gjøre.

Så han/dere må forberede hva dere skal svare om hun protesterer eller skylder på dama hans for denne forandringen. Det kan feks være at "jeg hadde ikke likt det om Hannes kompis gikk halvnaken rundt i hennes leilighet heller".

Anonymkode: 93a05...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...