AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Hvorfor føler jeg det slik? Unngår helst å prate om graviditeten i det hele tatt og kler meg i store klær. HVORFOR? Blir nesten irritert når folk vil prate med meg om det. Synes det er kjipt å føle det slik og håper at det går over. Tanker..? Anonymkode: 43ddf...34d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Jeg likte det ikke jeg heller. Følte meg som så mye mer enn ei gravid ku og vordende mor. Var overhodet ikke oppslukt av babyer og alt det der. Følte det var dehumaniserende når folk bare fokuserte på magen. Anonymkode: 0715b...269 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Jeg grudde meg så voldsomt til fødsel at jeg synes det var ubehagelig å prate om graviditeten og det som ventet meg. Anonymkode: 9e99b...370 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Helt lik her også. Er til vanlig en sosial og omgjengelig person, men etter jeg ble gravid har jeg bare blitt mer og mer asosial. Nå orker jeg ikke å være med på familieselskaper osv da eneste tema folk vil snakke med meg om er graviditet og fødsel, hvordan jeg har det, om jeg er sykmeldt, HVORFOR jeg er sykmeldt og blablabla. Syns det er svært invaderende. Skjønner ikke hvorfor alle mener kroppen min blir offentlig eiendom så fort jeg ble gravid.. Anonymkode: 6a022...53e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt lik her også. Er til vanlig en sosial og omgjengelig person, men etter jeg ble gravid har jeg bare blitt mer og mer asosial. Nå orker jeg ikke å være med på familieselskaper osv da eneste tema folk vil snakke med meg om er graviditet og fødsel, hvordan jeg har det, om jeg er sykmeldt, HVORFOR jeg er sykmeldt og blablabla. Syns det er svært invaderende. Skjønner ikke hvorfor alle mener kroppen min blir offentlig eiendom så fort jeg ble gravid.. Anonymkode: 6a022...53e Jeg svarer bare kort og bytter tema. Liker ikke snakke om graviditet og babyer hele tiden. Er gravid, men er fremdeles meg selv. Anonymkode: e221c...946 1
Maestro Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg svarer bare kort og bytter tema. Liker ikke snakke om graviditet og babyer hele tiden. Er gravid, men er fremdeles meg selv. Anonymkode: e221c...946 Keep doing that!👌🏻 Søsteren min var ikke Kari når hun fikk barn. Var hun på fest, var det bare snakk om barnet sitt, kjøpte aldri noe til seg selv, selvom hun og mannen hadde mulighet og dekke alt for barnet inkl noe til seg selv. Skjønner jo at man er en stolt mamma og sånn, men hun glemte seg helt av. Er bedre nå som barna er større og klarer seg mye mer selv. ☺️ Hun har mye egentid pga turnus jobb og bruker den på fjelltur, holde hjemmet under kontroll og treffer venninner om hun orker og være sosial. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Huff ikke jeg heller. Jeg er andregangs og gruer meg helt sinnsykt til fødsel og barseltid - det var ikke noe ålreit sist. Blir skikkelig irritert når dette er det eneste folk vil snakke med meg om. Så svarer ganske kort og avvisende når temaet kommer opp😅 Anonymkode: 7ad69...389 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Huff ikke jeg heller. Jeg er andregangs og gruer meg helt sinnsykt til fødsel og barseltid - det var ikke noe ålreit sist. Blir skikkelig irritert når dette er det eneste folk vil snakke med meg om. Så svarer ganske kort og avvisende når temaet kommer opp😅 Anonymkode: 7ad69...389 «Nok om babyer! Hva skjer ellers?» er noe jeg forbereder meg på og si Jeg tror helt ærlig andre ikke syns det er såå stas og snakke om barn heller, men at de tenker dette er det som opptar DEG nå, og vil være tilstede. Hvertfall mine tanker! Anonymkode: e221c...946 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå