Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2002 #1 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg har nå gått til anskaffelse av en frisør rettetang . Siden jeg har stripet hår så tåler ikke det så fryktelig mye før det blir slitt.. Noen som har noe tips om en spray som skåner håret litt ved en sånn behandling ? jeg retter jo bare håret ved spesielle anledninger men jeg pøser hårkurer og "stay in balsamer" i det fra før..så fuktighet får det nok av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2002 #2 Del Skrevet 27. oktober 2002 Sist jeg var hos frisøren brukte hun rettetang på meg. Hun brukte et produkt som skulle skåne mot varmen og gi glans, og glans ble det Jeg husker ikke hva den het, men hør hos frisøren, de har sikket noe du skal ha i før bruk av rettetang. Synes du ikke det er vanskelig å bruke rettetang selv? Det synes jeg, særlig bak, da plundrer jeg litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #3 Del Skrevet 27. oktober 2002 Sist jeg var hos frisøren brukte hun rettetang på meg. Hun brukte et produkt som skulle skåne mot varmen og gi glans, og glans ble det Jeg husker ikke hva den het, men hør hos frisøren, de har sikket noe du skal ha i før bruk av rettetang. Synes du ikke det er vanskelig å bruke rettetang selv? Det synes jeg, særlig bak, da plundrer jeg litt ja. Jo.... ....... for og være ærlig så har jeg et stor brannsår på øret .................. jeg fant en fin og ha i etterpå..en straighten ig shine balm fra trevor sorbie..dyr som f ..men ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2002 #4 Del Skrevet 27. oktober 2002 Da var det ikke bare meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #5 Del Skrevet 27. oktober 2002 Da var det ikke bare meg da neeeeeeei..en uke siden jeg brant øret...og såret er der ennå hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå