AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Ja det lurer jeg på. Selv har jeg bare venner, familie eller gode kollegaer og bekjente. Folk som jeg er glad i og bryr meg om, som jeg ønsker å dele med. Og det er ikke mange innpå der, jeg synes det blir for privat. Men du som legger til folk du ikke kjenner særlig godt, er venn med eller bryr deg særlig om, eller til og med ikke liker, hvorfor i alle dager gjør du det? Anonymkode: fad5f...63d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det lurer jeg på. Selv har jeg bare venner, familie eller gode kollegaer og bekjente. Folk som jeg er glad i og bryr meg om, som jeg ønsker å dele med. Og det er ikke mange innpå der, jeg synes det blir for privat. Men du som legger til folk du ikke kjenner særlig godt, er venn med eller bryr deg særlig om, eller til og med ikke liker, hvorfor i alle dager gjør du det? Anonymkode: fad5f...63d Jeg har kun venner og familie på snap. Men har ei som var ei venninne på snap. Eller kanskje ikke ei venninne, men mor til min sønns kamerat. Vi var mye sammen med barna. En dag fortalte hun at ei vi kjenner skjemmer bort barna. Kjøper bare merkeklær og ungene får aldri nei. Jeg svarte at jeg også har lagt merke til det. Etter det fortalte hun at det var jeg som hadde snakket om at denne venninnen skjemte bort barna. Så nå vil jeg slette henne på snap. Men synes det er rart å slette noen. Men vi snakker nesten ikke sammen, så kanskje like greit å slette henne Anonymkode: ec2a2...94d
Ida08 Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Jente 14 år her. det er morsomt, og spesielt om det er noen i nærheten, nabobyen elns så er det en god måte å få seg nye venner på
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Men er det vanlig å legge til noen du egentlig ikke liker? Bare for å sende masse snapper om ditt «fantastiske» liv for å få den andre til å føle seg dårlig? Hvis dere ikke har kontakt ellers. Jeg skjønner det bare ikke .. Anonymkode: fad5f...63d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har kun venner og familie på snap. Men har ei som var ei venninne på snap. Eller kanskje ikke ei venninne, men mor til min sønns kamerat. Vi var mye sammen med barna. En dag fortalte hun at ei vi kjenner skjemmer bort barna. Kjøper bare merkeklær og ungene får aldri nei. Jeg svarte at jeg også har lagt merke til det. Etter det fortalte hun at det var jeg som hadde snakket om at denne venninnen skjemte bort barna. Så nå vil jeg slette henne på snap. Men synes det er rart å slette noen. Men vi snakker nesten ikke sammen, så kanskje like greit å slette henne Anonymkode: ec2a2...94d Det kan du jo. Eller bare droppe å sende snap til henne? Jeg sender ikke de samme snapene til alle på listen, men velger hver gang hvem jeg vil sende til. Men det virker for mange som det er vanlig å sende ukritisk alt mulig til kreti og pleti .. ( den siste var ikke myntet på deg) Anonymkode: fad5f...63d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Det er nok stort sett bare menn på jakt etter noen å utveksle nakenbilder med. Anonymkode: 3a311...519
Heydayotheinterweb Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Hvorfor tror du? For å dekke over for noen patetiske folk de faktisk er.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (37 minutter siden): Hvorfor tror du? For å dekke over for noen patetiske folk de faktisk er. Nettopp! Og det gjelder godt voksne mennesker og! Anonymkode: fad5f...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå