Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok i forrige CB eggløsningstest. Begynnte på lørdag og avsluttet på fredags morgenen som ut fra CB beregninger skulle være den perioden jeg skulle ha EL. Fikk negativt gjennom hele perioden. Kjente imidlertid i går kveld (lørdag) noe som kanskje kunne minne om EL. Litt vondt på høyre side. Kan det stemme at det var EL? Fvm 30.11.

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig for oss å si, men det KAN være EL ja.

Anbefaler deg at du i neste syklus starter testingen når CB anbefaler, og tester frem til du får positivt resultat...

Skrevet

Vet ikke om jeg forstod deg riktig innka. Men testet du i den perioden CB anbefalte deg uten å få positvt resultat? Da skal du i så fall bare fortsette med en ny pakke tester helt til du får utslag eller mens. Perioden de oppiger er bare den normale gjenomsnitt periden for de med like lang syklus som deg. Det er ikke alltid slik at alle er innenfor denne perioden. Neste syklus synes jeg du skal fortsette å teste etter den anbefalt perioden. Knaskje din kommer noen dager senere enn normalen?

ClearBlue Digital har vist seg å være veldig pålitelig for meg.

Lykke til med jakten på egget!

Skrevet

Jeg fikk ikke positivt før dag 23 og 24 (og fikk litt småpanikk for at den aldri skulle komme :sjenert: ), så du gjør nok lurt i å fortsette å teste til du får positivt neste periode :)

Skrevet

Jeg kjente det stakk litt nederst på høyre side, magen..

Testa pos dagen før for EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...