Gå til innhold

Fikk match på Tinder uten ha liket henne..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det an? Vet at jeg ikke har sveipet den personen, siden jeg nettopp lastet ned Tinder på nytt og hadde så vidt svipet på et par stk. Hun var ikke en av dem.

Noen opplevd det samme?

Anonymkode: ebe07...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en falsk profil.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder som prøver å scamme deg, for du bruker helt sikkert gratisversjonen?

Anonymkode: 80191...ed2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan går det an? Vet at jeg ikke har sveipet den personen, siden jeg nettopp lastet ned Tinder på nytt og hadde så vidt svipet på et par stk. Hun var ikke en av dem.

Noen opplevd det samme?

Anonymkode: ebe07...6ce

Har du matchet med henne tidligere?

Anonymkode: 1b6b0...e62

AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at man blir synelig for gamle "høyre sveip" igjen om enten du eller den personen avslutter/reåpner profilen jevlig(usikker på hva et evt tidsintervall kan være) 

Jeg er flittig av å på tindrer. Og de gangene jeg har kjøpt tilgang til å se de son liker meg kan jeg gjerne få opp folk jeg vet likte meg sist gang, bare at de kommer med en gang nå slik at jeg tviler på at de har likt meg innen få minutter av at jeg har laget meg profilen. Hos meg kan nok disse oppleve det samme hos meg som du beskriver, at de ut av det blå matcher med meg uten å huske at de har likt meg. Mens det egentlig var en høyre sveip for X måneder siden.

Anonymkode: 790b2...97b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ganske sikker på at man blir synelig for gamle "høyre sveip" igjen om enten du eller den personen avslutter/reåpner profilen jevlig(usikker på hva et evt tidsintervall kan være) 

Jeg er flittig av å på tindrer. Og de gangene jeg har kjøpt tilgang til å se de son liker meg kan jeg gjerne få opp folk jeg vet likte meg sist gang, bare at de kommer med en gang nå slik at jeg tviler på at de har likt meg innen få minutter av at jeg har laget meg profilen. Hos meg kan nok disse oppleve det samme hos meg som du beskriver, at de ut av det blå matcher med meg uten å huske at de har likt meg. Mens det egentlig var en høyre sveip for X måneder siden.

Anonymkode: 790b2...97b

Dette tenker jeg også.  Har aldri fått en fake match ut av intet,  etter årevis på Tinder. 

Anonymkode: bca2a...a46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...