AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Jeg skjønner meg ikke helt på flørting. Skjønner ikke når noen flørter med meg og skjønner ikke helt hva jeg kan gjøre for å flørte heller. Noen som har noen lettforklarlige eksempler? Hilsen kvinne, 28 med dårlige sosiale antenner Anonymkode: 0bdf0...9d6
Tomas77 Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Du er langt fra alene. Nå er det lenge siden jeg var singel men jeg var elendig til å flørte siden det føltes så kleint. Foretrakk å møte jenter via venner og så bli fulle sammen så var det mindre kleint 😁
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Det finnes bøker om flørting. Ta et google-søk og gå på biblioteket. Anonymkode: fa663...3d9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skjønner meg ikke helt på flørting. Skjønner ikke når noen flørter med meg og skjønner ikke helt hva jeg kan gjøre for å flørte heller. Noen som har noen lettforklarlige eksempler? Hilsen kvinne, 28 med dårlige sosiale antenner Anonymkode: 0bdf0...9d6 Søk på seduction på YouTube:) Anonymkode: bde2c...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå