AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Del Skrevet 26. juli 2022 Skal gifte meg i november, i en veldig intim seremoni med bare oss to, våre barn og forlovere. Kanskje foreldre. Det blir ingen fest, men vi går ut og spiser bare oss to på kvelden. trenger hjelp med kjolen! Vil ikke ha en brudekjole, men har lyst å føle meg skikkelig fin. Er dessverre ikke veldig flink med klær. Har sett på by timo, by malina, Pia tjelta og customade, men kommer ikke på flere merker. Kommer på nå at siden det er vinter må jeg jo også ha en kåpe. noen som er flink med sånt som har noen tips? Anonymkode: 0425c...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg liker godt kjolen fra Ralph Lauren Anonymkode: 87fc1...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Del Skrevet 26. juli 2022 Vi tenker også borgerlig vielse og jeg har sett mye på brudekjolene på bubbleroom. Det er en veldig hyggelig pris på de og noen av de er ikke så «brudete» heller. Ellers er det veldig mye andre fine selskapskjoler på den siden, liker de fra Chiara Forthi spesielt godt! 😊 Anonymkode: 8dffd...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Del Skrevet 26. juli 2022 Floyd har mange fine kjoler. Anonymkode: 5fce0...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå