Gå til innhold

Hvite eller svarte sokker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker dere best?

Anonymkode: 52811...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svarte/Grå 🙂 

Endret av Maskinfører
AnonymBruker
Skrevet

Avhenger av hvilken farge skoene er 😄 Bruker svarte sokker i svarte sneakers og gjerne i treningssko 

Anonymkode: 76b9d...101

Skrevet

Bare svarte. Enten vanlige eller ankelsokker. Med husdyr, små unger så er det praktisk å ha en kurv full av løse sokker - dra ut to og voilà - de matcher kanskje. Kanskje

• Liker 1
Skrevet

Så kjedelige dere er. Det finnes jonsokker i alle slags kule mønstre, med motiver, tåsokker og friske  farger, så går. Dere for ensfargeræt sort eller hvit? Drevet og lurt på om det gjenspeiler personligheten til de som belger det kjedeligste alternativet? 

Skrevet

Ingen sokker, fatter ikke at folk orker å fengsle føttene på den måten 😥

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alle mulige farger 

Anonymkode: 353d2...6dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvite hvis det er mygg ute, myggen synes det er tryggere å lande på en svart sokk så den ikke er så synlig. Jeg har testet dette, får mange flere myggstikk om jeg har på svarte sokker. 

Anonymkode: b98e3...7f4

• Liker 1
Skrevet

Mørke farger om vinter/høst og lyse sokker om sommer/vår:).

• Liker 1
Skrevet

Alle slags farger, og gjerne med kattemønster. 😺

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Av de nevnte, hvite. Men jeg bruker nesten alle farger, sjeldnest svarte da det er utrolig kjedelig. Brunt og rosa hopper jeg over, ellers det meste. Ikke så glad i altfor mye mønster, det er rotete for meg. Noen striper kan de ha. Knallrøde Adidas i dag. 

Anonymkode: da4d7...3da

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Jentegutt skrev (12 timer siden):

Ingen sokker, fatter ikke at folk orker å fengsle føttene på den måten 😥

Sokker er mykt og godt å ha på, er som å få kos på føttene. 😍

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Av hvit og svart, liker jeg best svart. Men jeg har sokker i alle mulige farger og mønster. 

Skrevet

Kommer helt an på hva jeg ellers har på meg. Har nok en overvekt av hvite sokker, og dernest med mønster. Strømper har jeg mest i sort.

• Liker 1
Skrevet

Begge deler😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvite sokker til hvite sko, svarte sokker til svarte sko. Men har alltid lurt på om det ser dumt ut eller om jeg har skjønt sokkekoden 🙄😄 Bør egentlig sokkefargen følge buksene eller skoene man bruker? 

Anonymkode: ee819...148

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 11.42):

Hvite sokker til hvite sko, svarte sokker til svarte sko. Men har alltid lurt på om det ser dumt ut eller om jeg har skjønt sokkekoden 🙄😄 Bør egentlig sokkefargen følge buksene eller skoene man bruker? 

Anonymkode: ee819...148

Tenker ikke så mye over skoene, men bruker mest joggesko. Jeg liker at sokkene tar opp fargen på noe annet, rød genser og røde sokker for eksempel. Synes ensfargede joggesko er ganske  kjedelig. Men jeg elsker å kle meg i farger. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...