Gå til innhold

Jeg overtenker alt pga dårlige erfaringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date med ei dame her om dagen. Begge var nervøse i starten, men etterhvert fløt samtalen i ett. Vi hadde like humor, det ble mye latter og vi begge koste oss. Da jeg kom hjem takket jeg for en hyggelig middag, og jeg skrev at jeg veldig gjerne har lyst til å treffes igjen. (Jeg er den typen som liker å være direkte, og vise hva jeg fakisk vil). Hun takket for det samme, og skrev at hun også koste seg - og at hun kunne ha tenkt å treffe meg igjen. Etter det ga hun meg facebooken hennes, noe som viser at hun er interessert. (Hun ga den uten at jeg en gang spurte om den, noe jeg tolket som positivt).

Vi snakket en del om humor på daten, og jeg kom over en video som jeg tenkte ville være den perfekte humoren for henne. Hun svarte ikke noe særlig på den, men reagerte med "Haha". Hun har ikke skrevet noe mer etter det. Jeg ønsker ikke å pushe henne vekk ved å skrive mange meldinger, så jeg har kun sendt den videoen til henne på Facebook - og ikke noe mer enn det.

Skal jeg vente og se om hun tar kontakt? Synes det er merkelig å gi meg Facebooken sin etter daten om hun ikke er interessert, men jeg har så mye dårlig erfaringer med dating at jeg ikke lenger blir overrasket... Har hatt flere damer som har virket skikkelig gira den ene dagen, og helt kald den andre dagen. Dette er ei dame jeg virkelig føler jeg klaffet med, vakker dame med en herlig humor og like interessert. Sjeldent jeg klaffer så bra med noen, og derfor blir jeg jo litt ekstra redd for å pushe dem vekk.

Jeg som overtenker?

Anonymkode: 74388...ac5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at å sende videoer sånn nå kan du vente med.  Dessuten så er sånt vanskelig å svare på. Hold heller tråden på dem gode samtalen og finn på noe led henne snart igjen.  Video kan bli litt kleint 

Anonymkode: 47a6b...add

Skrevet

Sunt å være skeptisk en god egenskap 

AnonymBruker
Skrevet

At hun ga deg facebook betyr ingenting. Kan like greit være at du er i vennezona. Men er du interessert må du be henne på ny date, svaret du får vil si alt du trenger å vite for øyeblikket.

Anonymkode: fafeb...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...