Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hva kommer dette av? Gravid i uke 10.
Klarer nesten ikke gå og det kommer som et slags stikk ved bevegelse. Smerten sittert helt inn i høyre rumpeball, i muskelen på en måte. Hjelp!

Anonymkode: e22de...73d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig isjasnerve i klem, spente muskler, gjort en feil bevegelse i søvne. Jeg hadde det samme i går faktisk , fikk mer og mer smerter gjennom natten , så i dag fikk jeg time hos klinikk for alle, hos en kiropraktor, og nå er det litt bedre.  Det kom visst fra korsryggen. Jeg er ikke gravid, men ville anbefalt det at du får behandlig på det. Tror ikke vanlig massasje vil hjelpe.

Anonymkode: 01ae1...289

AnonymBruker
Skrevet

Typisk bekkenlåsning. Få hjelp hos kiropraktor. 

Anonymkode: b5cd8...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og tips dere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det samme og fikk beskjed fra fysio om bekkenleddbetennelse. Har fått diverse øvelser og behandling for det. Fikk det forrige graviditet før uke 12, og denne gangen også😥 Fikk det etter jeg gikk en hel dag med feil sko🙈

Anonymkode: e24c7...8a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har det samme og fikk beskjed fra fysio om bekkenleddbetennelse. Har fått diverse øvelser og behandling for det. Fikk det forrige graviditet før uke 12, og denne gangen også😥 Fikk det etter jeg gikk en hel dag med feil sko🙈

Anonymkode: e24c7...8a9

Takk for svar. Når gikk det over? Det er så vondt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 😧

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde noe som høres likt ut. Det var et overaktivert triggerpunkt. Ble bra igjen med behandling med nåler hos kiropraktor. 

Anonymkode: 24ea1...6b2

Skrevet

Mulig en nerve eller noe i den duren 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...