Gå til innhold

Er kjæresten min kjip her eller overdriver jeg? M

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok . Så  kjæresten min gjennom fem år kalte  meg nettopp stygg i hue😡 

Vi skal på i morgen til hytta som kjæreste eier med sin søster. Han ville at jeg skulle ta med min gamle høytaler som jeg har fra før vi flytta sammen opp. Vi har fått nytt anlegg hjemme . Jeg nølte litt og var litt usikker på det noe han ikke likte . 

kjæresten følte seg ikke i form i dag så han sa han ville sette seg og spille playstation og slappe av . Jeg går da bort og gjør det han ser på som mas .. Jeg sier at kan vi ta med de gamle dvdene som samlar støv i kjellerboden også da. Han sirr kan vi snakke om det senere .. noe jeg tenker at betyr ikke snakke om det … så jeg gjentar meg selv og da kallet han meg stygg i hue og blir sinna. Hva hadde dere gjort her ? Veldig usikker på om jeg vil dra på ferie med han nå eller om forholdet og sambierskapet i det hele tatt er verdt å fortsette…

Anonymkode: bb5ca...fc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å kalle deg stygg i hodet er ikke pent og helt uakseptabelt. Men samtidig så burde du ha respektert at han sa til deg, at han ønsker å prate om det senere.

Istedenfor å gjenta deg, ville jeg gått og gjort mitt - og tatt det opp senere. Han advarer deg, og du kaster vann på bålet - som provoserer han. 

Anonymkode: 97859...dd2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fin personlig egenskap å fortsette å mase.. 

Til pass for deg at han kaller deg det han gjorde. Og tror faktisk det han sa stemmer ut i fra det du har fortalt i hi. 

Anonymkode: 5d00a...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Du overdriver ikke. Voksne mennesker kaller ikke andre for stygge ting.

Anonymkode: f82d8...295

Gjest Dustete
Skrevet (endret)

.

Endret av Dustete
Skrevet

Det var stygt og ufortjent at han å kalte deg stygg i hodet.

Jeg synes ikke en enkeltepisode er nok til å revurdere samboerskapet og ferien. Det er en overreaksjon.

Du får fortelle ham at du ble lei deg og ta det derfra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kasta høytaleren på dynga i trass ! 

Anonymkode: cc820...fc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han burde selvsagt ikke kalt deg stygg i hodet.

Når det er sagt så så du at han var opptatt. Da er det unødvendig å ta opp ting. Og så ba han deg vente. Han var midt i et spill. Du respekterte det ikke, og fortsatte å mase. Ja. Mase. Ingen grunn til å kalle deg stygg i hodet. Men du har absolutt ting å jobbe med du også.

Joda. Hvis du ikke vil gi høytaleren din til hytten, og heller la den støve ned på boden, så er det 100% ditt valg. Ingen kan tvinge deg til det. Jeg antar han synes du var smålig som ikke ville dele dem. Kanskje det var han som hadde betalt for det nye anlegget i hjemmet deres? Men du har gjerne dine grunner. Du er på vei ut av forholdet, og du vil ha det som er ditt, og det er dyrt å kjøpe nytt. Og det nye anlegget får du ihvertfall ikke med deg om det blir brudd.

Anonymkode: d6f86...4d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...