AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Min mann har en bekjent som han har snakket mye om og nylig oppdaget jeg at de har hatt mye kontakt både over telefon og truffet hverandre her og der. I følge ham helt tilfeldige møter og selv om jeg har hatt mistanke så tror jeg ikke han har vært utro da han ofte snakker om henne og jeg har luftet min bekymring og fått troverdige svar. Han er så og si aldri ute av huset i andre ærend enn de jeg vet om og har nå ikke noe kontakt med henne mer. Men likevel føler jeg at noe er forandret mellom meg og han….Jeg har bare ikke ork til å ha sex. Han på sin side lurer sikkert på hvorfor jeg ikke tar noe initiativ som jeg pleier. Er dette normalt etter mistanke om utroskap? Anonymkode: aa2ba...58c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Hvis du føler at han har vært følelsesmessig utro så er det helt naturlig ja. Man må ikke være fysisk utro for at det skal føles som et stort svik. Dere må ta en skikkelig prat om dette, få alt opp på bordet. Om dere ikke klarer det alene så be om samtale med samlivsterapeut på familievernkontotet. Det er gratis men kan være en del ventetid. Anonymkode: e6375...b13 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Om han ikke allerede er utro vil han bli det hvis du fortsetter sånn. Tørke på hjemmebane er den sikreste veien til utroskap for begge kjønn. Anonymkode: 531bd...fad 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå