Gå til innhold

Barn med løs mage /lekkasje hver dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barn på 1,5år bruker Libero touch bleier. Hun har siste par ukene vært veldig løs i magen. Ikke diaré, men veldig løs i magen. Første spørsmål er - er det normalt over så lang tid som 2 uker? Ingen spesiell endring i kosthold, og ellers ingen endringer i livet ennå (begynner i bhg i august). Allmenntilstand normal. 

Andre spørsmål er, bleiene lekker nesten umiddelbart etter hun bæsjer. Det er så ille at jeg ikke tør å ta henne med ut før hun har bæsjet på formiddagen. Idag ble både gulvteppet og kosestolen hennes full av bæsj og dermed kastet, pga lekkasje. Er det vanlig med lekkasjer når de er så store?? Tips og råd settes stor pris på! 

Anonymkode: 0d5fd...34c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville oppsøkt lege når det har pågått i 2 uker, men det kan jo kanskje være tenner også? 

Hvor lekker bleiene? På sidene, fremme eller bak? Du må se til at kantene i sida på bleia er dratt ut og at den ellers sitter godt på. Eventuelt kan det jo være at bleiene er for små og at hun må opp en størrelse?

Anonymkode: ce7d8...51e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må prøve deg frem med andre bleietyper, så du finner noe som passer ditt barn..

Jeg ville nok kontaktet lege når det har gått så lang tid.

Anonymkode: 6c089...bae

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...