Gå til innhold

Oslo jordmor og ultralydklinikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Noen som har erfaring med vanlig jordmor og ultralydjordmødrene? 

Tar gjerne imot tips på navn om dere har gode erfaringer  

Anonymkode: 10779...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har bare vært der på ul, veldig fornøyd. Vet om mange som også har gått der og vært like fornøyde. Veldig fornøyd med hun som heter Nordmann i alle fall, men tror alle der er flinke. ☺️

Anonymkode: a8864...ccf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært der på ultralyd i 3 graviditeter, er veldig fornøyd. Spesielt med Birgitte som var helt fantastisk da ultralyden viste at hjerte til baby hadde sluttet å slå.

Anonymkode: 3bf50...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var der på TUL og NIPT og det var en flott opplevelse! Utrolig proff, kunnskapsrik og omsorgsfull jordmor som tok seg god tid til oss og var nesten like entusiastisk som oss over å se den lille i magen røre seg 🥰

Også den eneste timen vi har vært på (jeg er nå i uke 36) hvor vi har følt at far har blitt sett og inkludert som en like stor del av familien som mor.

Anonymkode: d104b...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var der på TUL og NIPT og det var en flott opplevelse! Utrolig proff, kunnskapsrik og omsorgsfull jordmor som tok seg god tid til oss og var nesten like entusiastisk som oss over å se den lille i magen røre seg 🥰

Også den eneste timen vi har vært på (jeg er nå i uke 36) hvor vi har følt at far har blitt sett og inkludert som en like stor del av familien som mor.

Takk. Husker du navn?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk. Husker du navn?🙂

Ja, vi var hos Laila, fantastisk dame! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har vært hos Ida, som er jordmor. Hun er veldig varm og empatisk, tar seg god tid. Snakket med henne senest idag om noe krevende, hun var superstøttende. 

Jeg har vært til Marianne og Birgitte for ultralyd. Marianne tok seg god tid og var hyggelig, men jeg følte meg kanskje best ivaretatt hos Birgitte. Begge to er veldig flinke, altså, så du blir neppe misfornøyd uansett. 

Anonymkode: 9edce...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...