Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann som elsker meg, som  ser mine behov og som alltid stiller opp for meg, barna våre og familien på begge sider. Vi samarbeider godt og hverdagen (maskineriet) går på skinner, økonomien er bra og "alt" er på plass. Bortsett fra tiltrekning og kjemi.

Jeg elsker han, men jeg tenner ikke på han og vil helst ikke ta på han eller at han skal ta på meg. Det har alltid plaget meg at min tiltrekning for han har manglet, men jeg har samtidig tenkt at alt det andre veier opp for det siden vi har det så bra ellers. Vi har jo sex av og til siden jeg syns det er kjipt å gi avslag hver gang, men jeg tenner ikke på han. Vi har aldri sex på mitt initiativ. 

Til min egen store overraskelse var jeg nylig utro. Jeg var faktisk ikke klar over kunne bli så tiltrukket av noen (andre) at jeg ikke klarte å stå i mot. Det høres jo forferdelig ute.. Nå lurer jeg på om jeg bør forlate mannen på grunn av dette. Han vet om utroskapen men ønsker likevel å bli. Jeg føler at han fortjener noen bedre enn meg. Og jeg har jo behov for seksuell tiltrekning jeg og. Eller er det oppskrytt å være seksuelt tiltrukket av hverandre over tid? 

Anonymkode: 54d9c...475

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpent forhold? 

Hvis det er kun sex du ønsker, hvorfor ikke prøve... 

Anonymkode: 816d3...7d1

• Liker 1
Skrevet

Du valgte jo å etablere en familie med en du ikke er seksuelt tiltrukket av da?

Jeg tenker man nesten bør bli i valgene man tok - og det flere ganger? 🤷‍♀️

Eller: du må jo ikke - men…dette var vel opplagt også før dere fikk barn sammen. 

Men generelt: du kan ikke sammenlikne en heit natt med en elsker og «Hverdagen AS, bonusbarn med influensa/sjalu nykjæreste til eks/tvillingene skal på kamp kl 09 og den nye mannen aka tidligere elsker har glemt å ta inn tøyet fra verandaen og nå er alle fotballdraktene pissblaute og vi skal kjøre om 5 min» nei. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok endt forholdet. Hvor gammel er du? Du lever bare en gang. Veldig fint å føle at man tenne på vedkommende. 

Etter et veldig langt forhold, så fikk jeg «prøve» en mann som var det rake motsetningen av eksen. Herregud hvor fantastisk det var. Ville bare gnu å ta på kroppen hans i en evighet😂🤭

Anonymkode: a2346...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å angre.

Anonymkode: d187f...a16

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon, bare at jeg ikke har vært utro. 

Men det er null tiltrekning fra min side, det har aldri vært det. Men for meg spiller det liten rolle. Han er snill og er en veldig god pappa.  
Men det ender vel med at han dumper meg pga mangel på sex

Anonymkode: 9534a...4b3

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt dårlig gjort mot ham at du blir selv om du ikke har lyst på ham ? Sex virker så viktig for menn. Men din mann trives mulig uten sex ?

Anonymkode: 2acd1...635

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt dårlig gjort mot ham at du blir selv om du ikke har lyst på ham ? Sex virker så viktig for menn. Men din mann trives mulig uten sex ?

Hva vil skje om du forteller ham du ikke har lyst på ham `?

Anonymkode: 2acd1...635

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en mann som elsker meg, som  ser mine behov og som alltid stiller opp for meg, barna våre og familien på begge sider. Vi samarbeider godt og hverdagen (maskineriet) går på skinner, økonomien er bra og "alt" er på plass. Bortsett fra tiltrekning og kjemi.

Jeg elsker han, men jeg tenner ikke på han og vil helst ikke ta på han eller at han skal ta på meg. Det har alltid plaget meg at min tiltrekning for han har manglet, men jeg har samtidig tenkt at alt det andre veier opp for det siden vi har det så bra ellers. Vi har jo sex av og til siden jeg syns det er kjipt å gi avslag hver gang, men jeg tenner ikke på han. Vi har aldri sex på mitt initiativ. 

Til min egen store overraskelse var jeg nylig utro. Jeg var faktisk ikke klar over kunne bli så tiltrukket av noen (andre) at jeg ikke klarte å stå i mot. Det høres jo forferdelig ute.. Nå lurer jeg på om jeg bør forlate mannen på grunn av dette. Han vet om utroskapen men ønsker likevel å bli. Jeg føler at han fortjener noen bedre enn meg. Og jeg har jo behov for seksuell tiltrekning jeg og. Eller er det oppskrytt å være seksuelt tiltrukket av hverandre over tid? 

Han er en tøffelhelt og dott som trenger hjelp til å bli en mann som klarer å skape seksuell kjemi. Send ham på et eller annet kurs eller lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere menn som er utro, og forsvarer det med at de ikke får sex hjemme. 
Ergo er det stor sannsynlighet for at mannen også har sine svin på skogen, og derfor tilgir hennes utroskap. 

Anonymkode: 81d8a...549

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At man velger å være utro, istedenfor å ende forholdet - er meg en gåte. Det er jo lettere å gå. Har dere som ikke er utro hjerne? Vet dere ikke hva konsekvens tenkning er?

Anonymkode: 16e45...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Snille gutter er forventet å ta i et tak, men ikke ha noen form for seksualitet. Sånn er det bare. Det er like innbakt i den kvinnelige biologi som behovet for mat og vann. Gratulerer med å ha frastjålet livet hans, det eneste livet han kommer til å ha. Jeg håper det får deg til å føle deg mektig og attraktiv at han har ofret så mye for deg, uten å få noe i retur, kun fordi du ikke kunne være ærlig med deg selv om hva du er.

Anonymkode: 17d97...bca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kommer til å angre.

Anonymkode: d187f...a16

På å dra? Eller på å bli? 

AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (2 timer siden):

Han er en tøffelhelt og dott som trenger hjelp til å bli en mann som klarer å skape seksuell kjemi. Send ham på et eller annet kurs eller lignende.

Tror ikke det er så "enkelt" som å sende noen på kurs for slikt. Jeg tror seksuell kjemi er noe man enten har eller noe man ikke har med noen. Noe dyrisk liksom 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er i akkurat samme situasjon, bare at jeg ikke har vært utro. 

Men det er null tiltrekning fra min side, det har aldri vært det. Men for meg spiller det liten rolle. Han er snill og er en veldig god pappa.  

Anonymkode: 9534a...4b3

For et merkelig utgangspunkt for et forhold. Jeg har mange snille venner men kunne ikke datet dem. Er heller ikke oppdratt med at det er normalt. Selv mine besteforeldre var skikkelig forelsket 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

... er det oppskrytt å være seksuelt tiltrukket av hverandre over tid? 

Nei...

Anonymkode: 46ee2...671

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt som å si at du har alt bortsett fra lys og luft

Anonymkode: 46ee2...671

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne vært meg i mitt tidligere forhold, bortsett fra at jeg var ikke utro, men jeg kunne godt ha vært det. 

Etter å ha hatt pliktsex uten lyst i over 15år var jeg overbevist på at jeg var aseksuell. Jeg følte meg voldtatt hver gang på slutten, selv om det kun skjedde få ganger i året de siste årene. Det holdt på å ødelegge meg. Allikevel ønsker min eks å fortsette forholdet. 

Kom deg ut av dette forholdet, og finn deg en som kan være din FF en periode uten å koble inn barn og forhold. Det vil gjøre deg godt å finne din egen seksualitet igjen. 

I dag har jeg ny partner og er den som savner sex mest. 

Anonymkode: 7204a...9f1

AnonymBruker
Skrevet

Det som slår meg i tråder som dette er:

Hva med å prate om det dere føler underveis i forholdet? Det lyder kanskje gammeldags å prate med partner, nå til dags er det jo på KG eller sosiale medier man prater om det. Men ganske sikker på at det kan være en bedre vei å prate med sin kjæreste/samboer/mann. Det er selvfølgelig ubehagelig å fortelle partner at man ikke tenner på han, men det er jo tusen ganger bedre for han å finne det ut på den måten, enn at du er utro og har planlagt flytting i årevis.

Anonymkode: fc3cb...451

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier du «jeg har alt» ? Det har du jo ikke. Du har en A4-tilværelse. Det du ikke har er spenning, nye opplevelser, forandring, utvikling. Med andre alle de gøyale tingene.

Anonymkode: dd4e6...99d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er sammen med fyren på grunn av økonomi og stabilitet men du lever ikke et fritt liv. Vil ikke si du har alt nei. 

Anonymkode: 5a0e0...3d0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...