Gå til innhold

Har gått ned 36 kg på 10 mnd. Fra nesten svært alvorlig fedme til nesten normalvekt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jogger ca. 6 mil i uken nå. Går ned ca. 1 kg i uken nå. En dag i uken eter jeg meg stappmett på det jeg vil, f.eks. en stor kebabpizza. Og eter en pakke is (6 × iser) en gang i uken. 6 dager i uken eter jeg 3-4 måltid til dagen (Fjordland middag eller tilsvarende, banan, nudler, evt. kylling skinke visst jeg er sulten, et par glass med melk, mye vann, noe sukkerfri brus). Funker for meg! :-) Er blitt glad i å jogge!

Anonymkode: e3e17...555

• Liker 7
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Bra jobba 💪

Anonymkode: 791a4...3cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gratulerer! Bra jobba 💪

Takk! :-) Når jeg har klart og slanke meg kan andre klare det også!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk! 🙂 Når jeg har klart og slanke meg kan andre klare det også!

Forsiktig med den før alle "ja, men med mine utfordringer...." kommer etter deg. Jeg vet selv at det er mulig. Likevel når du jogger så mye som 60 km hver uke (mer enn mannen min gjorde da han trente til maraton) så er det klart at du kan spise mett på kebabpizza og is. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forsiktig med den før alle "ja, men med mine utfordringer...." kommer etter deg. Jeg vet selv at det er mulig. Likevel når du jogger så mye som 60 km hver uke (mer enn mannen min gjorde da han trente til maraton) så er det klart at du kan spise mett på kebabpizza og is. 

Er kjekt å ha noe å se frem til! Jeg kaller det for "matdag"! Kjekt å se resultater, og at man kan kose seg i tillegg! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle klarer å slanke seg nei, men veldig bra for deg at du fant noe som fungerte for deg :)

Anonymkode: ea596...08e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk! :-) Når jeg har klart og slanke meg kan andre klare det også!

Og der klarer jeg ikke ta det du skriver seriøst. Hvorfor i alle dager komme med akkurat denne der? De jeg kjenner som har gått ned så mye har aldri kommet med slik kommentar om andre overvektige.

Anonymkode: 0739b...9b8

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og der klarer jeg ikke ta det du skriver seriøst. Hvorfor i alle dager komme med akkurat denne der? De jeg kjenner som har gått ned så mye har aldri kommet med slik kommentar om andre overvektige.

Det jeg skrev kan misforståes! Det jeg mente var at det ikke er umulig å slanke seg! :-) Men jeg skulle nok skrevet det annerledes! Beklager!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg skrev kan misforståes! Det jeg mente var at det ikke er umulig å slanke seg! :-) Men jeg skulle nok skrevet det annerledes! Beklager!

Da er det avklart :) 

Gratulerer med resultatet da!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det avklart :) 

Gratulerer med resultatet da!

Takk :-)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er kjekt å ha noe å se frem til! Jeg kaller det for "matdag"! Kjekt å se resultater, og at man kan kose seg i tillegg! 🙂

Kose seg og kose seg, det der høres mer ut som overspising en dag i uken.

Anonymkode: bc3cc...563

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med vektnedgangen, ognikke minst Gratulerer med å ha funnet gleden i joggeturer! 

Anbefaler deg likevel å droppe overspisingen den ene dagen i uken, rett og slett fordi det er helseskadelig med all den isen. Kanskje du kan lage hjemmelaget is i stedet?

Men flott at din metode har funket for deg👏👏👏

Anonymkode: d1b51...d46

• Liker 3
Skrevet (endret)

Gratulerer! Endelig noen som ikke fronter lavkarbo som den eneste slankemetoden🫢

Endret av Embla Othea
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer med vektnedgangen, ognikke minst Gratulerer med å ha funnet gleden i joggeturer! 

Anbefaler deg likevel å droppe overspisingen den ene dagen i uken, rett og slett fordi det er helseskadelig med all den isen. Kanskje du kan lage hjemmelaget is i stedet?

Enig! Selv om dette opplegget får deg ned i vekt er jeg usikker på om det er bra for hodet. For meg høres det ut som syk overspising. En hel pizza og en pakke is! Håper det er snakk om saft-is :) 

Anonymkode: 46d38...365

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Hva var det som motiverte deg til å plutselig klare dette på ti måneder?

Anonymkode: 09179...a3e

Skrevet

Gratulerer, så bra 🏆

Kan være lurt å roe ned på mengden du spiser på kosedagen, bare sånn i tilfelle du skulle få en skade som gjør at du ikke klarer å jogge så mye. En kan jo fortsatt kose seg selv om en ikke spiser en hel stor pizza og 6 is. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gått ned noe med den dietten. Metabolismen er forskjellig fra person til person. Du må jo ha overspist enormt når du kan gå ned så mye og likevel fråtse en gang i uken. Regnskapet går vel heller ikke opp; om du hiver i deg all pizzaen, isen, snopet og annet på en dag eller tar en is, en pizzabit osv hver dag blir jo det samme. Leve på banan, nudler, fjordland og fråtsing har en dårlig mental virkning og dårlig næringsverdi. Man burde lage ordentlig sunn mat, med grønnsaker, salater, gode råvarer og unne seg 1 pizzabit og 1 is en dag i uken. En tung person ville ødelagt bena ved å jogge 60 mil i uken, det anbefaler jeg heller ikke. Det stemmer ikke. Jeg har gjort langt mer forsiktig og riktig trening og fått overbelastningsskader, enda bmi var under 30. Jeg vil overhodet ikke anbefale en person med svært alvorlig fedme til å jogge mye og langt. Bra jobbet, men potensielt svært skadelig. Blir noen motivert av tråden så håper jeg de ser verdien i mer variert trening som ikke belaster de samme stedene så mye. 

Anonymkode: 0461d...d4f

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk takk :-)

AnonymBruker
Skrevet
Embla Othea skrev (4 timer siden):

Gratulerer! Endelig noen som ikke fronter lavkarbo som den eneste slankemetoden🫢

Takk :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går der med huden din hi? Har den blitt skrukkete og slapp? Jeg har gått ned 20 og har fått «skrukkepupp” mår jeg ligger på siden.

Anonymkode: 78acc...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...