Pipaluk Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Jeg har sett gruppeturer til Nordnorge med prislapp på rundt 20 000. Det er for fem dager! Riktignok er det med noen aktiviteter som blant annet kajakk. Helt klart at det er dyrt å feriere i Norge men hotell og fly alene kommer ikke opp i den summen. Men skal du nærere 14 dager til Vietnman så betaler du bare noen tusenlapper ekstra, i følge nettsidene. Hvor mange prosent av summen man betaler for en tur, går til reiseselskapet som også inkluderer lønn til reiseleder?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 22 minutter siden, Pipaluk said: Jeg har sett gruppeturer til Nordnorge med prislapp på rundt 20 000. Det er for fem dager! Riktignok er det med noen aktiviteter som blant annet kajakk. Helt klart at det er dyrt å feriere i Norge men hotell og fly alene kommer ikke opp i den summen. Men skal du nærere 14 dager til Vietnman så betaler du bare noen tusenlapper ekstra, i følge nettsidene. Hvor mange prosent av summen man betaler for en tur, går til reiseselskapet som også inkluderer lønn til reiseleder? 5 dager i Nord Norge for 20 000 inkl hotell og fly er jo kjempe billig! Anonymkode: eabd0...59e
Pipaluk Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 5 dager i Nord Norge for 20 000 inkl hotell og fly er jo kjempe billig! Anonymkode: eabd0...59e Hva er døgnprisen på hotell i nord?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Er nok ikke alltid så lett å sammenligne. En pakketurtilbyder får ofte betydelige rabatter på reise, overnatting, mat og aktiviteter. I tillegg inneholder en pakkereise relativt få skjulte utgifter som man hele tiden må ut med når man reiser på egenhånd. Fordeler og ulemper med begge deler, selv liker jeg å reise på egenhånd fordi jeg er selvstendig, men det er ofte ikke mye å spare på det. Når det gjelder overnatting i Nord-Norge så varierer det veldig, du skriver ikke hvor dette er. På attraktive steder i Lofoten i høysesong er det helt vanlig å betale 3-5000 kroner natten for et hotellrom, men igjen så spørs det veldig hvor det er. Jo mer spektakulært stedet er jo dyrere. Anonymkode: d5cab...ef2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 13 minutter siden, Pipaluk said: Hva er døgnprisen på hotell i nord? Spørs hvor i Nord? Lofoten feks ca 2500,- Anonymkode: eabd0...59e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Spørs hvor i Nord? Lofoten feks ca 2500,- Anonymkode: eabd0...59e Og det er ikke på top notch hoteller Anonymkode: eabd0...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå