Gå til innhold

Så lei av alle creepy menn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke "creepy" hvis han er attraktiv. Ja, jeg innrømmer det åpent. Når en attraktiv fremmed prøver seg på meg, og forteller meg at jeg er fin/vakker/deilig, gjør det dagen min litt lysere. Men når en fyr som er kort, feit eller skallet gjør det, gir det meg en uggen følelse uansett hvor taktfull han er. Jeg vil bare at han skal gå vekk. Og jeg er ikke alene om å føle det på den måten. De fleste kvinner føler akkurat det samme, men later som at det ikke er sånn, enten for å skåne menns følelser, eller fordi det er "skamfullt". 

Uattraktive menn som oppfører seg med "selvtillit" oppfører seg ute av karakter, og det er creepy. Så kjenn din plass, mann, og la dine genetisk overlegne VÆRE I FRED!! Det er virkelig så enkelt som det. Liker du det ikke? SYND FOR DEG!! Det er ingen menneskerett å ha sex eller forhold. 

Enten aksepter din rolle som noen av lavere klasse, og OPPFØR DEG DERETTER, eller forvent å bli anmeldt for seksuell trakassering. Hva så om jeg lar en attraktiv mann beføle meg på rumpa? Hvorfor er det din business? Det betyr IKKE at det er ok for DEG å gjøre det!! 

Jeg har en høy utdannelse, og tjener mer enn nok til å klare meg på egenhånd. Så jeg trenger ikke ditt "inntjeningspotensiale", eller din "generøsitet". Jeg har også mange platoniske venner, så jeg trenger deg ikke for det heller. Det eneste jeg trenger en mann for er sex og reproduksjon.

Anonymkode: 9af46...546

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Snakk for deg selv. Heldigvis er ikke de fleste kvinner som deg. De fleste av oss klarer å ta imot komplimenter fra vanlige folk også, også når vi har høy utdannelse og er selvstendige. Og selv om det er en mann som er overvektig eller lav. Så lenge ha oppfører seg hensysfullt. Du kommer til å gå glipp av mange fine relasjoner med den holdningen der. Men det er ditt tap.

Anonymkode: d3ae3...717

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, creepy er creepy uavhengig av hvordan de ser ut, samme med komplimenter.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De fleste på sjekkern har faktisk en ganske god idé om hvor de er på skalaen og hvilke damer som dermed kan være innafor. Hvis det stadig gjentar seg at TS får komplimenter av stygge menn så er det en del som tilsier at TS heller ikke er noe fruktfat. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tomas77 said:

De fleste på sjekkern har faktisk en ganske god idé om hvor de er på skalaen og hvilke damer som dermed kan være innafor. Hvis det stadig gjentar seg at TS får komplimenter av stygge menn så er det en del som tilsier at TS heller ikke er noe fruktfat. 

I tillegg så er det jo sånn at holdninger og verdier også spiller inn, og skal man dømme ut fra dette så er det ikke vanskelig å forstå at hun plages av ekle menn. Man får det man er, eller ber om.

Anonymkode: 06f1d...aeb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ts er en av de mer sure mennene her på KG, som stadig hevder at kvinner finner seg i hva som helst fra en mann så lenge han er kjekk.

Komplimenter settes pris på når de gis med vennlighet og respekt, for dét betyr så mye mer enn hva slags utseende vedkommende har.

Anonymkode: 403b0...5e8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart trolleinnlegg bare ment for å provosere. Den prøver å treffe alle trigger-ordene i denne debatten vi har hørt tusen ganger før.

Ikke la dere lure.

Anonymkode: 69606...d25

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Rhodiola, adm.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 17.31):

Det er ikke "creepy" hvis han er attraktiv. Ja, jeg innrømmer det åpent. Når en attraktiv fremmed prøver seg på meg, og forteller meg at jeg er fin/vakker/deilig, gjør det dagen min litt lysere. Men når en fyr som er kort, feit eller skallet gjør det, gir det meg en uggen følelse uansett hvor taktfull han er. Jeg vil bare at han skal gå vekk. Og jeg er ikke alene om å føle det på den måten. De fleste kvinner føler akkurat det samme, men later som at det ikke er sånn, enten for å skåne menns følelser, eller fordi det er "skamfullt". 

Uattraktive menn som oppfører seg med "selvtillit" oppfører seg ute av karakter, og det er creepy. Så kjenn din plass, mann, og la dine genetisk overlegne VÆRE I FRED!! Det er virkelig så enkelt som det. Liker du det ikke? SYND FOR DEG!! Det er ingen menneskerett å ha sex eller forhold. 

Enten aksepter din rolle som noen av lavere klasse, og OPPFØR DEG DERETTER, eller forvent å bli anmeldt for seksuell trakassering. Hva så om jeg lar en attraktiv mann beføle meg på rumpa? Hvorfor er det din business? Det betyr IKKE at det er ok for DEG å gjøre det!! 

Jeg har en høy utdannelse, og tjener mer enn nok til å klare meg på egenhånd. Så jeg trenger ikke ditt "inntjeningspotensiale", eller din "generøsitet". Jeg har også mange platoniske venner, så jeg trenger deg ikke for det heller. Det eneste jeg trenger en mann for er sex og reproduksjon.

Anonymkode: 9af46...546

Sånn er livet, ikke forvent å ikke bli creepet ut om du går i utfordrende klær osv...

Anonymkode: f7e6b...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...