AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Gutten min er bare 2,5 måned gammel og i dag fikk jeg positiv graviditetstest 😨 Skjønner ikke hvordan det er mulig engang da jeg både fullammer og går på prevensjon. Brukte 7 mnd på nr 1. Føler virkelig ikke kroppen min er klar for et svangerskap til, og jeg er usikker på om to tette er det beste for gutten min. Kommer jo isåfall til å være mye sliten, kvalm og mest sannsynlig bekkenløsning da jeg slet med det sist. Noen som har blitt gravid så tett og ønsker å dele hvordan det var? Ble det abort eller beholdte du? Anonymkode: dbe6d...25b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Det kan rett og slett også være hormoner som henger igjen fra graviditeten. Det samme kan det vise flere uker etter en abort f.eks. Bestill legetime/innvendig ultralyd så de kan bekrefte/avkrefte😊 Anonymkode: 57a93...cbb 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Jeg fikk positiv test da baby var 3 mnd. Har nå to gutter på 12 og 13 som er hverandres nærmeste. Utrolig fint å se dem sammen, ville ikke hatt det annerledes ❤️ Anonymkode: 83096...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Sofakona skrev (4 timer siden): Hva slags prevensjon brukte du? Brukte cerazette Anonymkode: dbe6d...25b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk positiv test da baby var 3 mnd. Har nå to gutter på 12 og 13 som er hverandres nærmeste. Utrolig fint å se dem sammen, ville ikke hatt det annerledes ❤️ Anonymkode: 83096...aa5 Så godt å høre det endte sån ❤ hadde du mye skyldfølelse i forhold til å ikke strekke til med den minste? Anonymkode: dbe6d...25b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan rett og slett også være hormoner som henger igjen fra graviditeten. Det samme kan det vise flere uker etter en abort f.eks. Bestill legetime/innvendig ultralyd så de kan bekrefte/avkrefte😊 Anonymkode: 57a93...cbb Jeg tok en annen test tidligere på dagen som hadde en veldig svak strek, også fikk jeg denne noen timer etterpå på mer konsentrert urin. Hadde det slått ut sterkere på test nr 2 hvis det hang igjen da? Har bestilt legetime til imorgen. Anonymkode: dbe6d...25b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Man kan få en «super eggeløsning» om man glemmer en pille av cerazett, så veldig viktig å ta denne til samme tid hver dag. Legen min sa at det var mange som ble gravide av å glemme en pille pga det🥴 Anonymkode: da779...870
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så godt å høre det endte sån ❤ hadde du mye skyldfølelse i forhold til å ikke strekke til med den minste? Anonymkode: dbe6d...25b Ja, det må jeg innrømme. Men ble en mester på bæresele - og tvillingvogn var et must. Lillebror fikk både pupp og flaske, så pappaen kunne også gi mat, om jeg var med storebror. Ellers hadde jeg begge to med på det meste. 1,5 åringens favorittaktivitet ble etterhvert å mate broren med grøt. Grøt over alt, men mye latter og kjærlighet. Alt i alt husker jeg det som en veldig fin og lykkelig tid ❤️ Anonymkode: 83096...aa5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå