AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Hva har dere gjort og hvordan stiller dere til brukt madrass fra søsken og familie? Har lest mye til og fra. Har arvet en dyr seng fra min søster, hvor det fulgte med madrass som ser og kjennes helt fin ut. Men ville høre andres erfaringer Anonymkode: 226b3...4b5
Kakaoen Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Jeg har byttet madrass mellom søsken også. Kommer an på sengen. F.eks da de brukte bedside crib så sov de egentlig ikke mye i den for de sov med meg. Samt det var sjeldent noen uhell i den senga. Sprinkelsenga derimot!!! Oppkast, tiss og bæsj til tross for tisselaken og madrassbeskyttelser. Så den madrassen har gått i søpla! Om senga har litt spesielle mål så går det an å kjøpe en enkel skummadrass på jysk og skjære den til så den passer. Jeg hadde nok byttet madrassen 🙂
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Bytt madrassen! Vi voksne går vel sjeldent for brukt madrass vi også. Vi fikk sprinkelseng av en kollega av meg som har hatt sengen som «bestemor seng» til barnebarnet sitt. Hun bedyrer at barnet kun har ligget 1 gang i sengen og at madrassen er helt fin. Det er den sikkert og, men akkurat når det gjelder madrass tar jeg ingen sjanser. Ny madrass er kjøpt inn 👍🏼 Anonymkode: 54474...ad5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 I forhold til krybbedød anbefales ny madrass. Alt annet kan arves. Anonymkode: 7b9ef...7ad
Mt3 Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Hvorfor ikke bare kjøpe ny overmadrass, det er jo den som får svette ol. som slipper gjennom lakenet. Om madrassen ellers er god i fjæring/polstring så ville ikke jeg byttet den når jeg vet hvor den har vært oppbevart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå