Tomas77 Skrevet 26. juli 2022 #1 Del Skrevet 26. juli 2022 Er virkelig ikke glad i østers. Smaken er grei nok, men klarer ikke konsistensen og begriper ikke hvordan folk bare får dem til å gli ned. Har en del kompiser som gjerne kjører østers til forrett på sommermiddager. Noen som har noen tips som gjør det lettere å svelge dem unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. juli 2022 #2 Del Skrevet 26. juli 2022 Kan du ikke bare kjøpe noe du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2022 Just now, Despicable Me said: Kan du ikke bare kjøpe noe du liker? Nå var poenget mitt at det blir servert i sosiale sammenhenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Del Skrevet 26. juli 2022 Close your eyes and think of England Jeg er heller ikke glad i østers, jeg får det ned ned, men jeg har aldri blitt frelst og skulle ønske jeg var det. Liker all annen sjømat liksom! Og de som elsker østers, de elsker det jo, så er litt misunnelig på dem. Pluss man får det jo servert iblant. Jeg spiser en hver gang jeg får det servert i håp om at nå skal det "sitte", men det har ikke skjedd, og jeg har vel spist det kanskje 20 ganger nå. Jeg skjønner det ikke, svelger dem ned litt som jeg svelger sæd. Langt bak i halsen uten å smake. Ta litt sitron på, og ikke "gru" deg til den kommer. Eller bare ikke spis det. Anonymkode: bd176...b84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2022 Sitron er et godt forslag. Liker i og for seg sure retter som ceviche så det må gjøre det noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. juli 2022 #6 Del Skrevet 26. juli 2022 Tomas77 skrev (1 time siden): Nå var poenget mitt at det blir servert i sosiale sammenhenger. Beklager, leste litt fort gitt 😅 Men enig i forslaget over angrende sitron 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Del Skrevet 26. juli 2022 Sitron eller vinaigrette om det serveres til. Langt bak i halsen. Stor slurk vin, champagne eller ren vodka etterpå. Anonymkode: 22189...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 26. juli 2022 #8 Del Skrevet 26. juli 2022 Tomas77 skrev (1 time siden): Er virkelig ikke glad i østers. Smaken er grei nok, men klarer ikke konsistensen og begriper ikke hvordan folk bare får dem til å gli ned. Har en del kompiser som gjerne kjører østers til forrett på sommermiddager. Noen som har noen tips som gjør det lettere å svelge dem unna? Litt soyasaus på 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå