AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Har stort sett fått null oppmerksomhet fra kvinner hele livet mitt, men når jeg havnet i fengsel for grov vold, så begynte jeg plutselig å få kvinnelig oppmerksomhet. Flere fengselsbetjenter flørtet med meg og en prøvde til og med å innlede et forhold med meg. Jenter, hva er problemet deres? Anonymkode: 84c13...73c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Spør fengselsbetjentene, ikke meg. Jeg skjønner at jenter liker "bad boys" som i de som har big dick energy (selvsikre/sjarmerende), men folk som sitter/har sittet i fengsel for vold er tapere i mine øyne. Jeg hadde ikke tatt i deg med ildtang engang. Anonymkode: 86119...8db
Zoey Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Har du kontrollgruppe på dette forsøket? Jeg tenker vi trenger en hyggelig kar med ren vandel som kan forsøke å sjekke opp disse fengselsbetjentene. Samtidig som at du besøker et tilfeldig treningssenter, et bedehus og en middels stor Kiwi. Med nok data så kan du lage masteroppgave på dette. Spennende.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Noen kvinner liker "bad boys". Damer som skriver brev til menn i fengsel er jo en egen "rase"... De er absolutt ikke representative for kvinner flest. Det er jo på samme måte som at noen menn liker "bad girls" også. Folk har ulike preferaser.
Antiviruset Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Anonymus Notarius skrev (25 minutter siden): Noen kvinner liker "bad boys". Ja fordi det man kaller for "bad boys" bortimot i 100% av tilfellene er attraktive menn både fysisk og psykisk! Det vil si at de har et godt utseende ofte veldig pene, har en sjarm som er helt rå, kombinert med et godt utseende. Noe andre menn som er veldig mye mindre attraktive aldri kunne tillatt seg fordi de ikke har den "kapitalen". Noen ytterst få av de har kanskje ikke den attraktiviteten på utseende, men da har de tilsvarende mer "sjarm". De har snakketøyet i orden og kan sjarmere mange kvinner i senk, fortelle de det som "klør i øret" og gi bekreftelse tidlig i et forhold som gir mange kvinner en "rus". Men så kommer de dårlige sidene frem, men det tror mange kvinner at de kan "endre på" noe som aldri skjer, men det er en mekanisme som mange kvinner aldri vil forstå. Men det å si at alle kvinner tiltrekkes av dette er fullstendig galt. Oppegående reflekterte kvinner vil aldri gå i den fella der mer en en gang Noen gjør det aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå