Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja enkelte mennesker er ikke til å forstå seg på. Hun mangler tydeligvis både filter og empati. Håper barna hennes vokser opp til å behandle mennesker på en bedre måte.

Anonymkode: bbe8d...d16

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Barn eller ei, du burde latt henne fått høre det. Barna kan da ta lærdom av det, og se at man ikke kan slenge dritt uten konsekvenser.

Anonymkode: 43aac...b70

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 16
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Dessverre er det enkelte mennesker som bare MÅ plumpe ut med ett eller annet piss. Forstår at det ikke var så enkelt siden hun hadde barn med seg, men det hadde faktisk ikke gjort noe om du hadde sagt fra likevel. Av og til kan det være greit å si fra om at enkelte ting kan man holde for seg selv. Uansett håper jeg at det går greit med deg, og at du ikke har blitt altfor berørt av hendelsen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er synd da, men det er ganske skremmende å se noe sånt pang plutselig ute på gaten. Nå vet ikke jeg hvor dype/synlige arr du har men hvis de vises skikkelig godt kan jeg skjønne at noen kan bli litt skremt? 

Kanskje hennes måte på å uttrykke at sånt der må ikke barna gjøre..

Anonymkode: 8be7d...287

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte mennesker sltså🙄

Anonymkode: 20cf4...1a5

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn som må være vitne til at det mennesket som de skal føle seg tryggest på i verden, er ondskapsfull. Men det er vel ikke første gang de erfarer det. 

Anonymkode: 26858...22b

• Liker 5
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er synd da, men det er ganske skremmende å se noe sånt pang plutselig ute på gaten. Nå vet ikke jeg hvor dype/synlige arr du har men hvis de vises skikkelig godt kan jeg skjønne at noen kan bli litt skremt? 

Det er jo helt latterlig! Jeg sier da ikke slik dersom jeg ser noen uten en arm eller tatoveringer jeg ikke liker eller what not. Det er virkelig stygt!

Jeg føler med deg, TS. Jeg har ca 10 år gamle arr og arrene må en dessverre leve med. Skulle ønske jeg hadde det bedre eller løste problemene oftere. Det er ikke noe gøy når voksne mennesker skal kommentere slik, det blir som at de skal rote tilbake i den vonde fortiden som en har klart å kjempe seg ut av.

Anonymkode: ccea9...284

• Liker 8
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også arr, gamle arr, de siste er10 år gamle. Har fått kommentarer,  men det er stort sett folk som ikke vet hva det er. 

Arrene er der, kan ikke gjøre no med det. Hvis folk har problemer med det får de holde sine fordommer for seg selv. 

Hadde blitt kjempesåret hvis noen hadde sagt noe slikt..håper de leser innlegget ditt og tenker seg om

Anonymkode: 72123...adc

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Ikke alle har sosiale antenner. Håper hun leser dette. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du tror ikke seriøst at noen tror det vil hindre barna deres fra selvskading at man i full offentlighet kommenterer hvor «stygt» det er med slike arr? Det eneste hun lærer barna sine, er at det er akseptabelt å snakke negativt om andres utseende.

Voksne folk som synes det er skremmende å se slike arr, må jobbe med seg selv. Er brannskadearr like skremmende? Hva med aknearr?

Anonymkode: 7f9fe...167

• Liker 6
  • Hjerte 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Det finnes altså så mange idioter der ute! Synd du måtte treffe på en av de. Trøst deg med at det er så mye kjipere å være idiot enn å ha arr.

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Man kan bli så "skremt" man vil av arr, men man kommenterer ikke kroppen til andre mennesker høylytt på en slik negativ måte. Man kan også bli skremt av andre typer handikap hos mennesker, men man kommenterer ikke det høyt fordi man selv kjenner på ubehag? 

Folk flest er faen ikke riktig oppdratt. 

Det eneste riktige i denne situasjonen, hadde vært å satt hun på plass foran ungene sine. Jeg hadde ikke klart å holde kjeft, hadde jeg sett/hørt dette - så hadde jeg tatt hun skikkelig. 

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er hun du sa høyt "fysj som det ser ut" til. Eneste grunnen til at jeg lot være å si noe tilbake til deg var fordi du hadde barn med deg. 

Heldigvis er jeg voksen nok til å ikke ta meg nær av så mye lenger, jeg er også vant til mange blikk fordi armene mine er dekket av selvpåførte arr. Gamle sådan, over 15 år gamle.  Likevel ble jeg berørt av dette siden jeg nå sitter å skriver om deg. 

Jeg vil komme med en bønn til deg: ikke si det der mot noen andre. Blikket ditt og nikket mot armene mine etterfulgt av "fysj som det ser ut" . Du har barn. Hva får du ut av å lære de til å si fy og æsj til fremmede på den måten med dine barn som tilskuere? Hva tenkte du å oppnå, at jeg skulle gå hjem å skamme meg for at jeg tillater megselv å gå ut uten å dekke til saker og ting?

Anonymkode: fe005...bfb

Wtf noen eier ikke folkeskikk

En sier ikke slik selv om enkelte kanskje tenker det. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg er hun du sa høyt "fysj som det ser ut" til. Eneste grunnen til at jeg lot være å si noe tilbake til deg var fordi du hadde barn med deg. 

Heldigvis er jeg voksen nok til å ikke ta meg nær av så mye lenger, jeg er også vant til mange blikk fordi armene mine er dekket av selvpåførte arr. Gamle sådan, over 15 år gamle.  Likevel ble jeg berørt av dette siden jeg nå sitter å skriver om deg. 

Jeg vil komme med en bønn til deg: ikke si det der mot noen andre. Blikket ditt og nikket mot armene mine etterfulgt av "fysj som det ser ut" . Du har barn. Hva får du ut av å lære de til å si fy og æsj til fremmede på den måten med dine barn som tilskuere? Hva tenkte du å oppnå, at jeg skulle gå hjem å skamme meg for at jeg tillater megselv å gå ut uten å dekke til saker og ting?

Folk kan være så ufyselige. Trist at denne dama har barn, i grunn.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor det? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif 

Man kommenterer bare ikke andre folks utseende på en negativ måte til vedkommende :sleep:

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For ei grusom kjerring! ☹️

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Hvorfor?

Kanskje det er ubehagelig for enkelte å se men da bør en ha eq nok til ikke å si noe høyt

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg håper kjerringa leser dette og skammer seg skikkelig (selv om det kan virke som om skamvett er noe hun mangler).

Klem til deg, TS. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Hun hørtes ikke helt god ut :( 

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...