Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg hele tiden. Uansett hva jeg gjør. Jeg ønsker det ikke var sånn. Vil ikke kjede meg. Er dette normalt? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har laget en del tråder om at du er ensom og syk. Da er det nok ikke så rart at du kjeder deg. Men dette er jo noe du kan gjøre noe med. Få en hobby eller noe?

Anonymkode: 64543...f3c

AnonymBruker
Skrevet

Finn en hobby som interesserer deg.

Anonymkode: 1aba2...ce4

AnonymBruker
Skrevet

Kjeder du deg bare når du er alene. ? Eller sammen med andre også? 

Anonymkode: 9a46b...4a1

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke noe du har lyst til å gjøre da? Deppa?

Anonymkode: 25588...77a

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker du å gjøre ? 

Skrevet

Det er bare det at jeg ikke liker å gjøre noe. Har ingen hobbyer som interesserer meg. Jeg er veldig deprimert dessverre. Jeg kjeder meg når jeg er alene eller sammen med noen. Men jeg er 99,99 prosent alene. Takk for svar til dere alle.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike tråder irriterer meg grenseløst. 

Jeg kjeder meg. Hva skal jeg gjøre med det? Ps! Jeg har x, y og z lidelse. 

Svar fra kg:, hva om du p, q, r - det kan gjøre dagene bedre. 

Ts svarer: ingenting interesserer meg. Og jeg liker ikke å gjøre noe. I tillegg har jeg diagnose ø som jeg glemte å si i hi. 

Jeg kjeder meg fortsatt.. 

Altså, det som trengs er et gedigent spark i rumpa, og at noen løfter deg opp etter ørene og tvinger deg til å foreta deg noe. Er det mulig å være så enormt passiv og tiltaksløs? 

Er du med på en konkurranse, hvem av oss klarer å være mest tiltaksløs og krevende for omverdenen? 

Anonymkode: 437b1...b68

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slike tråder irriterer meg grenseløst. 

Jeg kjeder meg. Hva skal jeg gjøre med det? Ps! Jeg har x, y og z lidelse. 

Svar fra kg:, hva om du p, q, r - det kan gjøre dagene bedre. 

Ts svarer: ingenting interesserer meg. Og jeg liker ikke å gjøre noe. I tillegg har jeg diagnose ø som jeg glemte å si i hi. 

Jeg kjeder meg fortsatt.. 

Altså, det som trengs er et gedigent spark i rumpa, og at noen løfter deg opp etter ørene og tvinger deg til å foreta deg noe. Er det mulig å være så enormt passiv og tiltaksløs? 

Er du med på en konkurranse, hvem av oss klarer å være mest tiltaksløs og krevende for omverdenen? 

Anonymkode: 437b1...b68

Enig👏👏👏

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Dustete
Skrevet (endret)

.

Endret av Dustete
AnonymBruker
Skrevet
Othea skrev (44 minutter siden):

Det er bare det at jeg ikke liker å gjøre noe. Har ingen hobbyer som interesserer meg. Jeg er veldig deprimert dessverre. Jeg kjeder meg når jeg er alene eller sammen med noen. Men jeg er 99,99 prosent alene. Takk for svar til dere alle.

Apati er veldig vanlig når man er deprimert. Du må bare prøve å følge behandling, finne på nye ting og prøve ut nye relasjoner. Trening er godt for den mentale helsen også. 

Anonymkode: 38bf8...730

Gjest Ghostface
Skrevet

Har det som deg. Leser bøker, spiller spill, fargelegger, osv, men uansett hva jeg gjør er det kjedelig. Det er irriterende.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Othea said:

Da bør du få behandling for din depresjon, du vet nok også selv at det er der problemet ligger.

Anonymkode: e64c4...caa

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Ghostface said:

Har det som deg. Leser bøker, spiller spill, fargelegger, osv, men uansett hva jeg gjør er det kjedelig. Det er irriterende.

Sant. En del av oss er også i en situasjon hvor vi av fysiske eller psykiske grunner ikke kan gjøre mange av aktivitetene som kunne gjort livet mer gøy.  

Anonymkode: 64543...f3c

AnonymBruker
Skrevet

delta i telle-tråder her på Kvinneguiden? 

:bolledeig: 

Anonymkode: e8637...98d

AnonymBruker
Skrevet

Sett deg et mål, om å gå en tur hver dag? Trenger ikke å være langt!💗

Anonymkode: 25588...77a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...