AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Innimellom blir jeg så sint at jeg tenker at dette forholdet ikke er verdt det... Men jeg klarer ikke å gjøre det slutt heller. Hvordan vet man at det er over? Eller når man skal gjøre det slutt? Anonymkode: e3a3c...69a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Jeg visste det var over da han sa "dette har jeg tenkt på lenge" og jeg skjønte at han hadde løyet til meg over lang tid for å skjule all tvilen sin. J Bestemte meg for at neste kjæreste skulle være en som var naturlig ærlig. Anonymkode: 33366...2b7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Jeg visste at forholdet var over da han sluttet å sende meldinger til meg. Vi var særboere og bodde 1 times kjøretur fra hverandre. Jeg ble værende i forholdet 4 år for lenge. De 2 første årene var alt bare fryd og lykke, for da fikk jeg komplimanger og hjerter tilsendt på messenger og sms. Han utgav seg til å være en som likte å skrive meldinger. Han sa motsatt til meg etterhvert at han ikke likte å skrive. Og han kunne bl.a si at han likte å være alene. Jeg er SÅÅÅ irtitert på meg selv at jeg ikke hadde ryggrad og mot til å si fra at sånn her vil jeg ikke ha det. Jeg håpte vel at han skulle være sånn som den han utgav seg til å være. Vi har nettopp gått fra hverandre. Og det skulle skjedd for minst 4 år siden. Og jaggu har han fått seg ny kjæreste....han som ville være alene. Så jeg tenker at han hadde nok "gjort det slutt" med meg lenge før vi avsluttet forholdet. Anonymkode: 32c2e...ea4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Vi pleide alltid å snakke minst en gang pr telefon daglig når vi ikke kunne møtes. Når det stoppet fra hans side så visste jeg det ville bli slutt. Han har to barn og det var for tidlig i vårt forhold til å involvere dem. Jeg spurte etter ca 3 uker om noe var i veien ifht meg og oss. Jeg ringte han og fikk da til svar at alt var i orden, han var bare sliten og hadde mye å gjøre. Halvannen uken etter jeg tok det opp i en telefonsamtale så sendte han meg en melding om at han ikke klarte å prioritere et forhold nå. Anonymkode: 9e5a3...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå