AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Gata vi bor i vart etterhvert omdøpt til skilsmissegata ettersom det var så mange skilsmisser i denne gata. Noen begynte å undre seg over om det var en virusinfeksjon ,og om det var muleg å få en vaksine. Legesentert vart kontakta, og dei hevdet at skilsmisse kan vera ekstremt smittsamt, og ein der oppfordret om å bare holde avstand, og unngå sosiale samlinger. Sjansen er stor for at dersom noen innenfor vennekretsen blir råka av skilsmisse er øker sjansen for at flere innenfor samme nettverket kan bli smittet. Anonymkode: 3709b...224
Trollungen96 Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gata vi bor i vart etterhvert omdøpt til skilsmissegata ettersom det var så mange skilsmisser i denne gata. Noen begynte å undre seg over om det var en virusinfeksjon ,og om det var muleg å få en vaksine. Legesentert vart kontakta, og dei hevdet at skilsmisse kan vera ekstremt smittsamt, og ein der oppfordret om å bare holde avstand, og unngå sosiale samlinger. Sjansen er stor for at dersom noen innenfor vennekretsen blir råka av skilsmisse er øker sjansen for at flere innenfor samme nettverket kan bli smittet. Anonymkode: 3709b...224 Så morsomt! Her jeg bor er det også en plass som blir kalt for det😂 av samme grunn, folk skilles hele tiden! 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Trollungen96 skrev (Akkurat nå): Så morsomt! Her jeg bor er det også en plass som blir kalt for det😂 av samme grunn, folk skilles hele tiden! Det blir hevdet at skilsmisse kan vera smittsomt, men forløbi er det meg bekjent ikkje noen vaksine for slikt. Hvordan smitten spres internt i befolkningen har vist forskningen forløbi ikkje noe svar på. Anonymkode: 3709b...224
Snok1 Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Etter at jeg ble skilt flyttet jeg til området som kalles Restehjørnet fordi så mange skilte flyttet dit (og fant seg nye partnere i samme situasjon). 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 En boligblokk går under navnet ungkarsblokka, og ditt valfarter mange single kvinnfolk etter mørkrets frembrudd Anonymkode: 3709b...224 4 1
Kvalitet Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Har det noe med inntekt og utdanningsnivået i den aktuelle gata?
Brunello Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Det er mange undersøkelser som dokumenterer at det er langt større sjanse for å bli skilt selv dersom andre i omgangskretsen skiller seg. 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Skilsmisse er jo faktisk litt smittsomt, jeg har til og med hørt om kompiser som har blitt enige sammen om å skille seg samtidig. Vaksinen er vel et godt ekteskap? Anonymkode: 5d433...be1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Kvalitet skrev (59 minutter siden): Har det noe med inntekt og utdanningsnivået i den aktuelle gata? I det området her så er det boliger som er i dyreste prisklasse i byen, så godt utdannede med god inntekt bor der Anonymkode: 44cc7...ab6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 I følge posten.no så finnes det ingen gater i Norge med dette navnet. Anonymkode: 45a7a...a09
Snok1 Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I det området her så er det boliger som er i dyreste prisklasse i byen, så godt utdannede med god inntekt bor der Anonymkode: 44cc7...ab6 Det er den kategorien som er mest utro. Det kan være underliggende årsak. Endret 26. juli 2022 av Snok1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 Brunello skrev (29 minutter siden): Det er mange undersøkelser som dokumenterer at det er langt større sjanse for å bli skilt selv dersom andre i omgangskretsen skiller seg. Vi bor ei gjennomsiktig sted,og der alle har vert på fornavn med hverandre, og synes eg ser eit fellestrekk som går igjenn . Det har ikkje vert noen omgangskrets mellom parene der samlivsbrudd har skjedd. Eg velger heller å tro det motsatte, at at mangel på sosial omgangskrets kan ha vert en utløsende årsak til samlivsbtudd. Hvordan ein blir tatt imot som innflytter,og partner itil en bygd med mange bygdiser kan ofte vera avgjørende for trivselen Anonymkode: 3709b...224
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 Egne blokker og egne hus/rekkehus for de som er skilte her i området her. Noen par innimellom, men dem er det få av, de bor vanligvis i boligene som er forbeholdt to inntekter, dvs fra 14-30+mill og oppover. Anonymkode: 8e538...791
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I følge posten.no så finnes det ingen gater i Norge med dette navnet. Anonymkode: 45a7a...a09 Nei, du finner nok ikkje den adr. under posten.no. ettersom det er eit lokalt brukernavn. Anonymkode: 3709b...224
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 Skjønner ikke vitsen med å gifte seg. Er samboskilt for andre gang, bare å ta med seg tannkosten til neste (skilte)kvinne 😋 Anonymkode: 6a868...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, du finner nok ikkje den adr. under posten.no. ettersom det er eit lokalt brukernavn. Anonymkode: 3709b...224 Aha, så det er et lokalt kallenavn, ikke et nytt offisielt gatenavn nei ... Anonymkode: 45a7a...a09
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner ikke vitsen med å gifte seg. Er samboskilt for andre gang, bare å ta med seg tannkosten til neste (skilte)kvinne 😋 Anonymkode: 6a868...6e0 Du lever i dyreriket, og hadde nok trivst best blandt sjimpanser, og apekatter. Anonymkode: 3709b...224 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 Hvis det er i boligområder med mange barnefamilier så er ikke dette uvanlig. Halvparten blir vel skilt i følge statistikken. Anonymkode: d6520...bc8 1
Brunello Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi bor ei gjennomsiktig sted,og der alle har vert på fornavn med hverandre, og synes eg ser eit fellestrekk som går igjenn . Det har ikkje vert noen omgangskrets mellom parene der samlivsbrudd har skjedd. Eg velger heller å tro det motsatte, at at mangel på sosial omgangskrets kan ha vert en utløsende årsak til samlivsbtudd. Hvordan ein blir tatt imot som innflytter,og partner itil en bygd med mange bygdiser kan ofte vera avgjørende for trivselen Anonymkode: 3709b...224 Det kan selvsagt være mange grunner til at folk skiller seg. Men det er som tidligere skrevet mange undersøkelser som viser at sjansen for brudd blir signifikant større når andre i omgangskretsen skiller seg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 Brunello skrev (46 minutter siden): Det kan selvsagt være mange grunner til at folk skiller seg. Men det er som tidligere skrevet mange undersøkelser som viser at sjansen for brudd blir signifikant større når andre i omgangskretsen skiller seg. Familieterapeut Rune Zahl-Olsen tror skilsmisse-smitte spres lettere i samfunn med fokus på individ fremfor fellesskap. Holdningene våre til sex og samliv påvirkes av dem vi omgås mest. – Hvis vennepar skiller seg, øker risikoen de neste fire årene for at du og din partner også skiller dere med 75 prosent.28. des. 2021 Anonymkode: 3709b...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå