Gå til innhold

Kvinner 30+: Beskriv menn dere skygger unna\ikke ønsker å gå i et forhold med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skygger dere unna?
Eksempler:
Utseende: Høy\kort, slank\normal\tykk, valg av klær, økonomi, Penis lengde\tykkelse, Hår på kroppen\barbert, normal hud\kviser\uren hud\eksem osv.

Verdier: Rik og gavmild\middelklasse\fattig. jobb\uføre\arbeidsledig, Verdier, hjemmekjær\like å reise, mange venner vs få venner, aktiv\sofa gris osv.

Anonymkode: 0261c...cc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uføre, menn med barn, late menn, menn med dårlig styring på økonomien sin, menn uten ambisjoner, uærlige menn, menn som mishandler og menn med dårlig humor.

Anonymkode: 955a3...51f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Menn med barn. 

Anonymkode: 3eb35...bb3

• Liker 8
Skrevet

Uføre, fattige menn med måne

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder forhold så skygger jeg unna alle menn. 

Anonymkode: 4d631...f97

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ny single

menn med barn

de som er så seriøse hele tiden

de som jeg ikke trives med

de som ikke har humor

de som drikker og fester for mye

skallede

uføre

ikke har førerkort

ikke har jobb

de som sutrer

de som ikke behandler meg fint

sikkert 1000 ting til.

kjemien må stemme

Anonymkode: 8970d...cb9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han må ha master, sekssifret inntekt og må bo i ett godt strøk, populær osv.  Resten er ikke så viktig.

Anonymkode: 90f7c...074

AnonymBruker
Skrevet

Bitre menn. Menn uten humor. Enkle menn med dårlig språk. Menn som klikker av en avvisning. Menn som har skakkjørt økonomi.

Anonymkode: fc9bf...d2d

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ufør, arbeidsledig, eier ingenting, overvekt, røyker, kan ikke kontrollere alkoholforbruk, skryter av alt, temperamentsproblem, frekk mot andre, ikke har orden på økonomi, mye gjeld

Anonymkode: fa96c...c21

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva skygger dere unna?
Eksempler:
Utseende: Høy\kort, slank\normal\tykk, valg av klær, økonomi, Penis lengde\tykkelse, Hår på kroppen\barbert, normal hud\kviser\uren hud\eksem osv.

Verdier: Rik og gavmild\middelklasse\fattig. jobb\uføre\arbeidsledig, Verdier, hjemmekjær\like å reise, mange venner vs få venner, aktiv\sofa gris osv.

Utseende: overvektig eller utrent, sleske menn med sleik og lakksko, dårlige tenner, dårlig hygiene, nedbitte negler.

Verdier: gjerrige menn, men også menn som tror de kan kjøpe meg, menn som ser ned på kvinner, sofagris, lat, arbeidsledig, ufør, bitre menn, menn uten selvironi, menn som har barn, som ikke har førerkort, menn som spiser junk/dårlig kosthold, de som drikker for mye alkohol (eller brus eller energidrikk), menn som ikke liker dyr, menn som må se på TV hver dag... sikkert mye annet også.

Anonymkode: 0d4b6...2a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke interessert i et forhold med en mann som syter og klager og mener at alle andre har skyld i situasjonen han befinner seg i, altså en mann med liten selvinnsikt. For meg spiller det ingen rolle hvor folk har sin inntekt, men det betyr mye for meg at de er aktiv deltagende. Både når det gjelder at de tar vare på seg selv, men også mot meg og mine nærmeste. Jeg ønsker heller ikke å forsørge enn mann da jeg har forsørget andre hele livet og er tilfreds med å ha en pause fra det. 

Jeg liker generøse menn som gir varme, komplimenter, ærlige og som ikke er konflikt-søkende. Jeg trives best med trygge menn.  

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke barn så menn med barn er helt uaktuelt for meg. Heller ikke de uten økonomisk forståelse er noe å ta vare på når man har blitt over 30 år selv..

Anonymkode: e8efc...2da

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn med er putrende sinne/bitterhet under en tilsynelatende vennlig maske. Menn er nok ikke bevisst på at slikt synes i øyne, kroppsspråk og gjennom ord han ikke voktet godt nok, og vi kvinner (som ikke allerede har fått vår radar for slikt ødelagt av vold i oppveksten/tidligere forhold) har en vaktsom radar for slikt. Det skremmer oss veldig når oppførsel tydelig dekker over et mørke mannen prøver å skjule, men som glipper frem mellom det han prøver å fremstå som. 

Virker ikke som menn har så våken radar på slikt som vi kvinner har. Sikkert evolusjonen som har gjort oss kvinner ekstra våken på slikt, av nødvendighet for egen sikkerhet. Min mann har for eksempel kalt menn min radar har slått ut på for svært snille menn, men det har over tid vist seg at det jeg fanget opp var det riktige. 

Anonymkode: dcde9...f1b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Nå er jeg gift, da, så det blir bare hypotetisk. Men når det kommer til utseende er jeg ikke så kravstor. Har jo preferanser, men det eneste jeg definitivt ville styrt unna er ekstrem fedme, dårlig hygiene og dårlige/manglende tenner.

Når det kommer til materielle ting, ønsker jeg ikke forhold med noen som ikke har kontroll på økonomien - han trenger ikke være rik, men må ikke leve over evne. Menn som ønsker å bli forsørget eller snylte på dama er heller ikke spesielt attraktivt. 

Når det kommer til personlighet, har jeg definitivt flere krav, men om fyren er uærlig og sånt er jo det ofte noe som kommer frem etter hvert, så ikke alltid lett å styre unna.

AnonymBruker
Skrevet

Styrer unna 0 inntekt, ingen hobbyer, politiske meninger som er for langt unna mine, overvektig, kriminell, rusavhengig, manglende hygiene eller folkeskikk.

Anonymkode: 5be04...b8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skygger dere unna?
Eksempler:

Jeg unngår menn som er høye og slanke. 166-175cm er perfekt. Det skal være muskler på kroppen og litt fett oppå. Han må gjerne tenke igjennom hvordan han ser ut, ikke bare ta på den første hullete skjorten han finner. Økonomi- ikke rik men stabil til å kunne gjøre noe sammen etter at regninger er betalt. Penis er ikke så viktig. Jeg elsker hår på kroppen men det er heller ikke så viktig. Ren hud. Han skal være gavmild, middelklasse og være interessert i nye opplevelser. Å reise til granca hvert år er ikke reiseinteresse for meg. Han skal være jordnær og familieorientert. Menn som bruker droger utgår. Og menn som er overfladiske også. 

Anonymkode: f66d0...4ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det de som er uføre, har lav eller ingen utdannelse eller som jobber i et lavtlønnet yrke. 

Jeg vil ha en sunn mann med egne interesser og gode verdier, som vet å ta vare på seg selv. Spise sunt etc.

Anonymkode: dbb91...a17

Gjest AprilRyan
Skrevet

Utseende: veldig overvektig, uflidd og dårlig hygiene.

Verdier, personlighet og andre ting: ekstreme gamere, menn som ikke har kontroll på egen økonomi, menn med dårlige holdninger, enkle menn, overdreven selvtillit som egentlig bare blir arroganse, menn med små barn, menn som ikke liker dyr, ekstremt mye syting og klaging fra første stund, ekstremt klengete og masete menn, menn som ikke respekterer meg, menn som ikke er selvstendige, veldig egoistiske menn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skygger unna menn med barn, menn som snakker stygt om ekser, religioner, folkegrupper osv. Menn uten økonomisk sans og menn jeg må være mammaen til og minne de på å dusje og bidra hjemme. 

Anonymkode: b51c3...ae4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Interessant at så mange er negative til menn med barn fra før. Er menn 30-40 år har jo ofte barn selv, og det samme kvinnene. Jeg lurer på dere som skriver at dere ikke vil date menn med barn fra tidligere forhold, også har egne barn selv? Dvs har barn selv, men sier at en ny partner ikke skal ha barn, men han må "godta" at du har.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...