AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Har gjort ting som villmannskjøring og andre ulovligheter (...), gamblet vekk mange 100 000 kroner (gamblet sist i forfjor), utnyttet moren min økonomisk som også har påvirket flere, vært stygg i munnbruk mot foreldrene mine, sløst mange 100 000 på fest og moro (i fjor sist), har horet meg mange ganger med mange damer (det er også fortid), røyket ekstremt mye før, hatet folk, løyet, vært stygg med exen da vi var sammen, ikke gjort nok i forhold til å hindre en abort, lagt ut mye tull på Facebook i psykoser (mye dårlige følelser knyttet til nettopp det!), gjort dumme ting i psykoser, tabbet meg mye ut, osv. (Har asperger, og sosiale utfordringer.) Er ikke normal, ikke selvstendig nok (kan f.eks. ikke reise på turer aleine som til utlandet uten å eventuelt blitt megastresset pga. er utfordrende med forandringer!), har ikke den "generelle kunnskapen" om viktige ting (ting som alle bør vite!) som jeg burde ha, har mye tvangstanker, vanskelig for å konsentrere meg f.eks. i samtaler visst det er uinteressante ting som blir snakket om, problemer med oppmerksomhet, osv. Tåler ikke å gjøre feil. Noen tilbakemeldinger og råd? :-) Anonymkode: b0368...976
Blod Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Alle mennesker gjør og har gjort feil. Det eneste man kan gjøre er å lære av dem og prøve å gjøre bedre neste gang. Det er aldri for sent å prøve å endre seg til det bedre. Det at du har fått psykoser og slikt er jo heller ikke noe du kan noe for heller - er det noe som har forbedret seg? Får du hjelp med dette? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Blod skrev (6 minutter siden): Alle mennesker gjør og har gjort feil. Det eneste man kan gjøre er å lære av dem og prøve å gjøre bedre neste gang. Det er aldri for sent å prøve å endre seg til det bedre. Det at du har fått psykoser og slikt er jo heller ikke noe du kan noe for heller - er det noe som har forbedret seg? Får du hjelp med dette? Ja, sist var i forfjor. Har jevn kontakt med helsevesen nå. :-) Sover godt! Anonymkode: b0368...976
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, sist var i forfjor. Har jevn kontakt med helsevesen nå. 🙂 Sover godt! Anonymkode: b0368...976 Er det habiliteringstjenesten eller dps eller private behandler? Jeg har også asperger, men vet ikke hvor jeg kan få oppfølging eller hjelp. Sliter veldig. Anonymkode: 30b2d...2f1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det habiliteringstjenesten eller dps eller private behandler? Jeg har også asperger, men vet ikke hvor jeg kan få oppfølging eller hjelp. Sliter veldig. Anonymkode: 30b2d...2f1 Psykiatrisk sjukepleier. Gjennom dps kanskje? Anonymkode: b0368...976
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Psykiatrisk sjukepleier. Gjennom dps kanskje? Anonymkode: b0368...976 Prater du med psykiatrisk sykepleier i kommunen? Kan hun asperger? Ja, jeg må prate med fastlegen. Anonymkode: 30b2d...2f1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Prater du med psykiatrisk sykepleier i kommunen? Kan hun asperger? Ja, jeg må prate med fastlegen. Anonymkode: 30b2d...2f1 Ja, hun kommer hjem til meg en dag i uken. Ikke så mye, men hjelper på å ha samtaler fast. Kanskje du kan bli henvist til psykolog eller psykiater eller sykepleier eller noe sånt gjennom fastlegen. Anonymkode: b0368...976
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, hun kommer hjem til meg en dag i uken. Ikke så mye, men hjelper på å ha samtaler fast. Kanskje du kan bli henvist til psykolog eller psykiater eller sykepleier eller noe sånt gjennom fastlegen. Anonymkode: b0368...976 Hvorfor kommer hun hjem til deg? Anonymkode: 30b2d...2f1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kommer hun hjem til deg? Anonymkode: 30b2d...2f1 Jeg kunne velge å komme der hun jobber, men synst det er helt ok at hun kommer til meg. Anonymkode: b0368...976
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kunne velge å komme der hun jobber, men synst det er helt ok at hun kommer til meg. Anonymkode: b0368...976 Føler du at du blir forstått? Jeg føler det som du beskriver i overskriften. Jeg går til en psykiatrisk sykepleier i kommunen, men hun er så sur og irritert på meg så jeg vurderer å slutte. Blir bare sykere av å gå der. Anonymkode: 30b2d...2f1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Føler du at du blir forstått? Jeg føler det som du beskriver i overskriften. Jeg går til en psykiatrisk sykepleier i kommunen, men hun er så sur og irritert på meg så jeg vurderer å slutte. Blir bare sykere av å gå der. Anonymkode: 30b2d...2f1 Ja, og hun er grei å snakke med. Kanskje si det til fastlegen da, eller oppsøke noen andre i helsevesenet og forklare situasjonen. Er nok noen der ute som forstår :-) Anonymkode: b0368...976
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og hun er grei å snakke med. Kanskje si det til fastlegen da, eller oppsøke noen andre i helsevesenet og forklare situasjonen. Er nok noen der ute som forstår 🙂 Anonymkode: b0368...976 Hun sier at jeg ikke har asperger og blir irritert og avvisende om jeg prater om diagnosen. Jeg opplever det som veldig traumatiserende at hun oppfører seg sånn... Anonymkode: 30b2d...2f1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hun sier at jeg ikke har asperger og blir irritert og avvisende om jeg prater om diagnosen. Jeg opplever det som veldig traumatiserende at hun oppfører seg sånn... Anonymkode: 30b2d...2f1 Ser den... Ikke noe kjekt! Anonymkode: b0368...976
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser den... Ikke noe kjekt! Anonymkode: b0368...976 Hva kan jeg gjøre? Kan ikke alle i kommunen asperger? Anonymkode: 30b2d...2f1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva kan jeg gjøre? Kan ikke alle i kommunen asperger? Anonymkode: 30b2d...2f1 Høre med fastlegen kanskje? Nå tar jeg kveld. God natt, og lykke til! :-) Anonymkode: b0368...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå