AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Bare en tanke. Sier ikke at de fleste ikke liker menneske babyer, men mange syntes sin egen eller familie sin er søtere enn andres, og det finnes en del som bare syntes barn er slitsomt og ønsker ikke ha noe med dem å gjøre (negativ tankegang). og det spennende er at de aller fleste syntes at dyre babyer er søte. Hvorfor er det slik? Hvorfor er det slik at mange i vår art (jeg vil si de fleste), har et mykere side av seg selv mot andre arters babyer? Anonymkode: 251bf...750
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Jeg ville sammenlignet det med nyfødte kaninunger, hudløse med lukkede øyner.. Babyer er litt som ungene til dyr de første 48 timene, og søte dyrebarn er som sjarmerende, sroeøyde toåringer som sliter med R-lyden. Smårollinger er alltid søte. Babyer ser ofte sære ut. Dyrebarn er ofte søte. Nyfødte ser mange av de søte dyrene ut som aliens. Anonymkode: f1c32...693 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville sammenlignet det med nyfødte kaninunger, hudløse med lukkede øyner.. Babyer er litt som ungene til dyr de første 48 timene, og søte dyrebarn er som sjarmerende, sroeøyde toåringer som sliter med R-lyden. Smårollinger er alltid søte. Babyer ser ofte sære ut. Dyrebarn er ofte søte. Nyfødte ser mange av de søte dyrene ut som aliens. Anonymkode: f1c32...693 Det er helt sant! Kanskje det blir bedre å sammenligne unge (dyr og mennesker) og ikke babyer ts Anonymkode: 251bf...750
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Kattunger er det søteste som finnes synes jeg 😻 De er tilogmed søte akkurat når de har blitt født 😻 Anonymkode: f84eb...de1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Kanskje fordi det er lettere å ha følelser for dyr for mange også? At det er en link der 😄 Aner ikke. Babyer er skumle, da, mye ansvar. Kattunger er jo også det men det er nesten utelukkende gode følelser der. Anonymkode: 478f2...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå