Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Omtrent hvor mange skjerf har du og hvordan oppbevarer du dem?

Endret av theamor
rette skrivefeil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi... det er mange, har ikke telt. 

De største (typ nærmest ponchoer) ligger brettet i en hylle i garderoben, har bare 4-5 av disse, men stort volum. De mellomste (typ Acne, LV, Mulberry, Holzweiler etc) er brettet/rullet, og står oppreist i en stor skuff i gangen. Alt av sjal/tørkler ligger løst i en mindre skuff i garderoben. De dyreste (silkesjal) ligger i originalesken, så har jeg festet et lite bilde på esken slik at jeg enkelt ser hvilket det er. 

Anonymkode: 804e2...406

• Nyttig 1
Skrevet

Det er tryggest å ikke telle... Tynne skjerf ligger i en stor skuff, større skjerf og sjal ligger brettet på hyller i skapet og rene vinterskjerf ligger i en kurv når det er sesong og i kjelleren sammen med øvrig vintertøy resten av året.

Det er vel å merke det teoretiske, offisielle systemet, i praksis ligger de litt overalt -sammen med jakkene de sist ble brukt sammen med, på krakken i gangen, i haugen med brukt-en-dag-klær på senga, i sofaen fordi jeg var frossen og trengte et sjal i forrige uke... :fnise: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5. De ligger brettet i en skuff siden det er sommer. På vinteren henger de på gangen.

Anonymkode: 22daa...abd

Skrevet

Aner ikke. Men har fire 42-liters gjennomsiktige plastkasser med skjerf og sjal 🙈 pluss to skuffer med tørklær og mindre skjerf. 

• Hjerte 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (8 minutter siden):

fire 42-liters gjennomsiktige plastkasser med skjerf og sjal 🙈 pluss to skuffer med tørklær og mindre skjerf. 

For en fantastisk samling 😍😍😍

AnonymBruker
Skrevet

Ett, ligger i ei bokhylle i kjelleren.

Anonymkode: 50039...a9d

Skrevet
theamor skrev (1 time siden):

For en fantastisk samling 😍😍😍

Altså, jeg bruker ikke alle. Men diverse sjal har jeg arvet etter både bestemor og etter ene tanta mi. Og de tar plass, rett og slett. Og jeg kan/vil ikke kaste dem fordi de har affeksjonsverdi. De er jo fine - bare at jeg ikke rekker å bruke alt. 

Og ei av kassene er hjemmelagede skjerf og sjal - fordi jeg strikker og hekler. Da blir det fort mye 🤪

• Liker 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (22 minutter siden):

Altså, jeg bruker ikke alle. Men diverse sjal har jeg arvet etter både bestemor og etter ene tanta mi. Og de tar plass, rett og slett. Og jeg kan/vil ikke kaste dem fordi de har affeksjonsverdi. De er jo fine - bare at jeg ikke rekker å bruke alt. 

Og ei av kassene er hjemmelagede skjerf og sjal - fordi jeg strikker og hekler. Da blir det fort mye 🤪

Viktig å ta vare på det som har affeksjonsverdi 😊

For min del overtok jeg en hel eske med vintage belter fra 80-tallet fra moren min. Syntes det var for ille å kaste dem

Skrevet
theamor skrev (9 timer siden):

Viktig å ta vare på det som har affeksjonsverdi 😊

For min del overtok jeg en hel eske med vintage belter fra 80-tallet fra moren min. Syntes det var for ille å kaste dem

Ja, man kan jo bare ikke det 🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KOMPLEMENT Multihenger, hvitAlt for mange, liker disse fra IKEA

Anonymkode: 86e47...f11

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

KOMPLEMENT Multihenger, hvitAlt for mange, liker disse fra IKEA

Anonymkode: 86e47...f11

De ser fine ut til skjerf 😀, men de passer kanskje ikke så bra til brede belter fra 80 tallet 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...