AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Dersom en samværsforelder bor langt unna bosted til barnet og det praktiseres annenhver helg + ferier. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 867a1...6dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Ingen med erfaringer? Anonymkode: 867a1...6dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Min erfaring som datter er at det går helt fint. Pappa flyttet tilbake til andre delen av landet der han opprinnelig er fra og vi har holdt god kontakt. Jeg er nå 30 år og han ringer meg fortsatt flere ganger i uka. Vi er flere søsken som har beholdt god kontakt. Anonymkode: 8e1d7...60c
jaromei Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Jeg har vokst opp sånn, og selv om jeg kanskje ikke har et så tett forhold til pappa som jeg skulle ønske, så har vi et ålreit forhold nå som jeg er voksen. Å reise til pappa (7 timer reisevei HVER VEI, altså 14 timer på en helg) var slitsomt, men det var alltid koselig å se pappa, og vi fant som regel alltid på noe koselig sammen. Jeg vet at pappa elsker meg betingelsesløst, og jeg kan alltid komme til han om det er noe 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min erfaring som datter er at det går helt fint. Pappa flyttet tilbake til andre delen av landet der han opprinnelig er fra og vi har holdt god kontakt. Jeg er nå 30 år og han ringer meg fortsatt flere ganger i uka. Vi er flere søsken som har beholdt god kontakt. Anonymkode: 8e1d7...60c Takk for svar jeg tenker på sønnen min, far har også flyttet tilbake til hjemstedet. Det er langt unna slik at deltagelse i hverdagen er ikke aktuelt. De har fra før av et godt forhold, håper på at dette vil vare til tross for avstanden. Anonymkode: 867a1...6dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Godt å høre andres erfaringer rundt dette! reisevei for sønnen min blir 2,5 time hver vei. - ts Anonymkode: 867a1...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå