AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Menn peaker på 50, kvinner peaker på 18! https://www.science.org/doi/pdf/10.1126/sciadv.aap9815 Ingen kommentarer behøves. Tråden kan pinnes på forsiden for fremtidig referanse! Og ja, unntak finnes blablabla. Anonymkode: 46b66...19a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Peaker i hva da? Anonymkode: 15214...db9 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Skallede menn med ølmage er toppen av menn alså. Greit å vite. Anonymkode: 8d8ca...cea 6 2 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Det er jo gode nyheter for oss damer. Mye lettere å skaffe seg mann på 50 enn dame på 18. Anonymkode: 3ea8b...8e0 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Menn peaker på 50, kvinner peaker på 18! https://www.science.org/doi/pdf/10.1126/sciadv.aap9815 Ingen kommentarer behøves. Tråden kan pinnes på forsiden for fremtidig referanse! Og ja, unntak finnes blablabla. Anonymkode: 46b66...19a Nå banner du i kirka, damer hater å få opplyst at deres hovedvaluta er ungdommen og fruktbarheten deres. Også kallt markedsverdi i moderne dager. De kjenner tross opp til til flere damer (ofte 1-2) som har så syyyykt mye bedre draget når de ble eldre så da stemmer ikke det. Forskning, pffft.. humbug! Menn blir mer ettertraktet når de blir eldre for de må jobbe for verdien sin, ikke bare utstyr med bokstavelig talt en gullgruve (som etterhvert blir tom og verdiløs når alderen tar dem). Damer elsker ressurser, status, makt, men nekter å innrømme sine verdier for å ikke bli ansett som golddiggers. Det heter nå "alt på stell". Anonymkode: c2473...76e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå banner du i kirka, damer hater å få opplyst at deres hovedvaluta er ungdommen og fruktbarheten deres. Også kallt markedsverdi i moderne dager. De kjenner tross opp til til flere damer (ofte 1-2) som har så syyyykt mye bedre draget når de ble eldre så da stemmer ikke det. Forskning, pffft.. humbug! Menn blir mer ettertraktet når de blir eldre for de må jobbe for verdien sin, ikke bare utstyr med bokstavelig talt en gullgruve (som etterhvert blir tom og verdiløs når alderen tar dem). Damer elsker ressurser, status, makt, men nekter å innrømme sine verdier for å ikke bli ansett som golddiggers. Det heter nå "alt på stell". Anonymkode: c2473...76e Nei jeg er helt enig jeg. Men jeg har allerede fått barn og bygget opp en solid karriere og solid formue så jeg tar det der med knusende ro. Anonymkode: 68df9...172
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Det driter jeg i. Å inngå et forhold med en mann er uansett bortkastet. Anonymkode: 5fa1d...0ea 2
Isambard Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skallede menn med ølmage er toppen av menn alså. Greit å vite. Anonymkode: 8d8ca...cea Jeg tror heller man kan konkludere med at kvinner på 40-50 ikke er så opptatt av om mannen har litt mage og er tynn i hyssingen. De har kanskje erfart at andre ting er viktigere. Det er vanskelig å bortforklare at menn på 50+ får bra respons på dating-apper. Forskningen er soleklar. Jeg tar for gitt at de får respons fra kvinner på samme alder. 1
Gjest Ghostface Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Noen ganger er det lettere å være singel.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Menn peaker på 50, kvinner peaker på 18! https://www.science.org/doi/pdf/10.1126/sciadv.aap9815 Ingen kommentarer behøves. Tråden kan pinnes på forsiden for fremtidig referanse! Og ja, unntak finnes blablabla. Anonymkode: 46b66...19a Så kvinner kan bare legge seg ned å dø, eventuelt gå i kloster etter fylte 18 år? Skikkelig logisk. Som 50+ åring selv, så vil jeg gjerne se de mannfolka på 50 som "peaker", for å si det sånn. Hva er poenget med denne tråden, egentlig? Å trykke kvinner enda lenger ned. Det er visst veldig i vinden for tiden. Anonymkode: d6f30...cab 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 Isambard skrev (3 timer siden): Det er vanskelig å bortforklare at menn på 50+ får bra respons på dating-apper. Forskningen er soleklar. Jeg tar for gitt at de får respons fra kvinner på samme alder. Det er jo umulig å få en sammenligning, uten å lage fake profiler, med en yngre utgave av meg selv. Men ja, det er jevnaldrende kvinner med noen utstikkere +-10 år. Anonymkode: 676bd...be7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå banner du i kirka, damer hater å få opplyst at deres hovedvaluta er ungdommen og fruktbarheten deres. Også kallt markedsverdi i moderne dager. De kjenner tross opp til til flere damer (ofte 1-2) som har så syyyykt mye bedre draget når de ble eldre så da stemmer ikke det. Forskning, pffft.. humbug! Menn blir mer ettertraktet når de blir eldre for de må jobbe for verdien sin, ikke bare utstyr med bokstavelig talt en gullgruve (som etterhvert blir tom og verdiløs når alderen tar dem). Damer elsker ressurser, status, makt, men nekter å innrømme sine verdier for å ikke bli ansett som golddiggers. Det heter nå "alt på stell". Anonymkode: c2473...76e Hva er vitsen med fruktbarhet? Hvem orker skrikende drittunger? Det har jeg aldri skjønt. Dessuten stikker de fleste menn av uansett sånn at man blir alenemor. Og nei menn blir IKKE mer attraktive med alderen. Med mindre det er snakk om Rod Stewart. Anonymkode: 7c7da...351
Matas Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg