Gå til innhold

Finnes det hotell med aktiviteter for barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det hotell i norge med aktiviteter for 4 åringer?

Anonymkode: 182cc...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pers hotell på Gol. Fantastisk badeland og aktiviteter. Ikke langt unna bjørneparken heller 

Anonymkode: 8ba4b...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Pers hotell på Gol. Fantastisk badeland og aktiviteter. Ikke langt unna bjørneparken heller 

Dyrt, og tropicana var en nedtur

Anonymkode: 0f890...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare innom et hotell i Kristiansand for og løpe på do. Og det virker barnevennlig. Var noe ping pong greier, biljard, hockey spill. Som jeg registrerte. Og ikke langt til bystranden som er koselig og barnevennlig. Aquarama har noe badegreier. Dyreparken. Sabeltann show. Er og badeland i dyreparken. En kjempe fin og stor kino. Markens gate er jo koselig. Og Posebyen(gamle byen, er så koselig der med de eldre byggene)

Tror det var Scandic. Men husker ikke helt 🙄 men er det egentlig noen hotell i Norge som er direkte barnevennlig i den forstand? Som man kan få i syden? 

Reiser dere sørover så anbefaler jeg heller Roligheten camping enn hotell ☺️ Barn får mer utav det, enn hotell tenker jeg. Der er det lekeplass, kiosk, badeplass og sykler og låne mener jeg på. Og tror man kan leie hytte, eller leilighet. Ville sjekket opp hytte/leilighet på barnevennlige campingplass ☺️👌🏻

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Quality Skjærgården i Langesund har sånn Lollo og Bernie med opplegg for barn (sånn barnedisco og sånt). Veldig barnevennlig hotell med badeland, lekerom, barnevennlig buffet. 

Anonymkode: 8c333...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Elendig hotell

Anonymkode: 0e6b6...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Verste hotellet jeg noen gang har vært på. Elendig service,  kip mat, aktivitetene for ungene var en spillarcade der ALT kostet penger. Og gar du skikkelig uflaks og havner i den gamle delen av hotellet, så er standarden på rommene til å grine av. 

Anonymkode: b7d93...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Verste hotellet jeg noen gang har vært på. Elendig service,  kip mat, aktivitetene for ungene var en spillarcade der ALT kostet penger. Og gar du skikkelig uflaks og havner i den gamle delen av hotellet, så er standarden på rommene til å grine av. 

Anonymkode: b7d93...46f

Ja på tide å pusse opp!!!!

Anonymkode: 7dfcb...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville hellere tatt et fly til billund - der er det både legoland og lalandia.

Anonymkode: 16cb2...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, er det hotellet som skal ha aktiviteter, eller området som skal ha aktiviteter? 

Min erfaring er at det finnes ganske mange hotell både i Norge og andre steder i skandinavia, som har lekerom og litt småaktiviteter for barna. Og kanskje litt ekstra om sommeren. 

Men de beste stedene jeg har vært med barn, har vært hotellet i Langesund, der de har badeland, og Hotellet på Grålum (Sarpsborg?)  der de har både minigolf, badeland, lekeland og klatrevegg. 

Men det er nok ingen av disse stedene som har et opplegg der foreldrene bare kan "sette vekk" barna. Dere må holde dem under oppsyn hele tiden likevel. 

Ellers er jo hotellet rett utenfor lilleputthammer ganske fint med barn. Mener de hadde et lite basseng, og det ligger lekeland og lilleputthammer vegg i vegg. Og lekeplass utenfor.
Og så ligger Hunderfossen og flere slike steder rett i nærheten. 

Anonymkode: d2b84...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 13.19):

Finnes det hotell i norge med aktiviteter for 4 åringer?

Anonymkode: 182cc...1c0

Quality hotell Sarpsborg. De har badeland, lekeland og minigolf, også er de nabo med Inspiria. Ikke verdens fineste hotell, men barna elsker å ta en natt her (får da to dager i lekeland/badeland)  

Pers hotell har vi også vært på. Badeland. Var der under korona, så vet ikke helt hvordan det er det «til vanlig», men hadde en fin opplevelse totalt sett. 

Anonymkode: 30c7e...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så var vi en gang på barnas hotell i Kristiansand, men det er så mange år siden at jeg husker lite fra det. Kombinerte med Dyreparken. 

Anonymkode: 30c7e...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...