AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Har kun smakt en som faktisk smaker godt i hele mitt liv 🤪 føler det smaker litt søtt men han får heller ikke så mye ut omgangen kan det være derfor? Er jo litt kipt med en stor klase med seigt varmt også 😅 Anonymkode: 398f2...472
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Det kommer an på penisen. Jo større penis, desto bedre smaker sæden. Anonymkode: 1dcd0...144 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kommer an på penisen. Jo større penis, desto bedre smaker sæden. Anonymkode: 1dcd0...144 Torsk 😂 Anonymkode: 398f2...472 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 hva som spises påvirker det.... samt nikotin og koffein Anonymkode: 09e42...0e2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Hva man spiser og drikker påvirker dette. Google og du vil finne hva som er positivt og negativt. Anonymkode: e64e0...651 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Mat og drikke påvirker. Tipper flere menn hadde sluttet å røyke/snuse om de faktisk forsto hvor stygt sæden deres kan smake av det. Ingen vil vel ha sæd som kan få kvinnene til å bryte seg. Anonymkode: 1babe...194
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mat og drikke påvirker. Tipper flere menn hadde sluttet å røyke/snuse om de faktisk forsto hvor stygt sæden deres kan smake av det. Ingen vil vel ha sæd som kan få kvinnene til å bryte seg. Anonymkode: 1babe...194 Menn bryr seg ikke om sæden smaker vondt. Det er jo dama som skal svelge det. Hennes problem. Anonymkode: 18850...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn bryr seg ikke om sæden smaker vondt. Det er jo dama som skal svelge det. Hennes problem. Anonymkode: 18850...eb2 Det blir jo mannens problem dersom kvinnen ikke lenger vil suge på grunn av dårlig smak. Min ene eks hadde en smak og konsistens på sin sæd som får meg til å bli kvalm bare av tanken. Hjalp ikke å egentlig like å suge der, for klarte det bare ikke. Selv om jeg ga meg før han kom var det så vonde assosiasjoner angående å suge ham at det bød meg imot. På ingen måte derfor det ble slutt, men veldig glad for at videre kjærester og så ektemann har sæd som ikke gir brekninger. Anonymkode: fe6fa...1ab
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Om du røyker / drikker kaffe så smaker sæden helt forferdelig, jeg suger ingen menn som røyker. Om du ikke røyker eller drikker kaffe,men derimot spiser ananas eller driker krften av ananas så er smaken meeeget mye bedre,da tar jeg hele satsen i munnen. Anonymkode: 83537...1ca
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mat og drikke påvirker. Tipper flere menn hadde sluttet å røyke/snuse om de faktisk forsto hvor stygt sæden deres kan smake av det. Ingen vil vel ha sæd som kan få kvinnene til å bryte seg. Anonymkode: 1babe...194 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du røyker / drikker kaffe så smaker sæden helt forferdelig, jeg suger ingen menn som røyker. Om du ikke røyker eller drikker kaffe,men derimot spiser ananas eller driker krften av ananas så er smaken meeeget mye bedre,da tar jeg hele satsen i munnen. Anonymkode: 83537...1ca Hmm min mann både drikker kaffe, røyker (innimellom) og snuser. Hans er faktisk den beste jeg har smakt. Smaker faktisk ingenting! Forrige som ikke gjorde noen av de tre smakte helg forferdelig. Ble ikke noe avslutning på han, for å si det sånn. Jeg tror kanskje det har med kompatibilitet å gjøre. Som lukt. Ikke parfyme eller såpelukt, men selve kroppslukten. Den avgjør jo til dels om vi blir tiltrukket eller ikke. Anonymkode: f9e47...c99 1
SlemUlv Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hmm min mann både drikker kaffe, røyker (innimellom) og snuser. Hans er faktisk den beste jeg har smakt. Smaker faktisk ingenting! Forrige som ikke gjorde noen av de tre smakte helg forferdelig. Ble ikke noe avslutning på han, for å si det sånn. Jeg tror kanskje det har med kompatibilitet å gjøre. Som lukt. Ikke parfyme eller såpelukt, men selve kroppslukten. Den avgjør jo til dels om vi blir tiltrukket eller ikke. Anonymkode: f9e47...c99 Det er bevist at hva man tar inn i kroppen (mat, drikke, røyk osv) setter smak på sperm. Men det kan jo selvfølgelig være at din mann spiser noe som gjør at røyk og kaffe ikke setter like mye smak. Eller drikker masse vann ?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 SlemUlv skrev (31 minutter siden): Det er bevist at hva man tar inn i kroppen (mat, drikke, røyk osv) setter smak på sperm. Men det kan jo selvfølgelig være at din mann spiser noe som gjør at røyk og kaffe ikke setter like mye smak. Eller drikker masse vann ? Jeg smaker ofte på min egen sæd, og synes den stort sett er helt ok, litt antydning til salt. Jeg drikker mye kaffe, men har ellers et variert kosthold, med mye frukt og grønt. Anonymkode: 3d9db...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 Hvordan ordner man sånn at enkelte overskrifter ikke vises på startsiden? Jeg blir kvalm av enkelte overskrifter. Anonymkode: 98542...6bf
SlemUlv Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg smaker ofte på min egen sæd, og synes den stort sett er helt ok, litt antydning til salt. Jeg drikker mye kaffe, men har ellers et variert kosthold, med mye frukt og grønt. Anonymkode: 3d9db...0ce Ok..?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Ok..? Beklager, siden det kanskje ikke var et tilsvar til deg, men mer en betraktning om at kaffe kanskje ikke lager så mye vond smak. Anonymkode: 3d9db...0ce
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 Det har noe med diett å gjøre. Men tror deler av det er kanskje er rent genetisk. Litt som hvorfor noen lukter bedre enn andre (tenker ikke på parfyme lukt, men en persons særegen lukt). Det finnes visse ting utover det fysiske som man tiltrekkes av, og jeg tror at smaken av sæd er en av dem 😅 Anonymkode: 519a3...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har kun smakt en som faktisk smaker godt i hele mitt liv 🤪 føler det smaker litt søtt men han får heller ikke så mye ut omgangen kan det være derfor? Er jo litt kipt med en stor klase med seigt varmt også 😅 Anonymkode: 398f2...472 hvis mannen for eksempel drikker øl, så kanskje sæden smaker mer bittert liksom. eller andre ting man spiser eller drikker, kan sikkert slå positivt (eller negativt) ut det også... Anonymkode: 29c58...cd0
SlemUlv Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager, siden det kanskje ikke var et tilsvar til deg, men mer en betraktning om at kaffe kanskje ikke lager så mye vond smak. Anonymkode: 3d9db...0ce Personlig kjenner jeg godt de gangene kjære har drukket mer kaffe en vanlig. Så jo, det setter smak.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 Etter min erfaring har det mest med hvor ofte de kommer. Kommer de hver dag, eller oftere blir det liten smak, og smaken er bare litt sånn salt. Går det et døgn eller lengre blir det mer kraftig smak og dersom det er mye smak skal det veldig mye til for at det ikke smaker høgg. Anonymkode: a1960...dbf
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 Liker smaken på min mann sin sæd, selv om han både røyker og drikker kaffe. Det er faktisk den beste jeg har smakt, men så er han også sterilisert da, noe som skal ha stor innvirkning iom at selve sædcellene ikke blander seg i sædsaften. Han var allerede sterilisert da jeg traff ham, så har ikke sammenligningsgrunnlag direkte😅 Anonymkode: 77349...b6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå