Gå til innhold

Ønsker å fullstendig endre meg selv og hele livet mitt og ønsker gode råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å fullstendig endre meg og hele livet mitt og ønsker gjerne noen gode råd i forhold til det. 

Jeg tenker å

• Finne ut hvem jeg er og vil være
  • Begynne å sminke meg, farge og klippe håret kort
  • Endre klesstil til både litt røffere som sort og grått og litt 'søtere' som kjoler og skjørt
  • Bli mer utadvendt
  • Finne en helt ny jobb
  • Få meg kjæreste

Anonymkode: 5b0cc...fd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte ett viktig punkt

• Få venner

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd er vel det at du bør være realistisk. Ny frisyre endrer ikke deg som person. Tror du må gjøre ferdig punkt en på lista di først.

Anonymkode: 9ebf9...404

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 15.12):

Mitt råd er vel det at du bør være realistisk. Ny frisyre endrer ikke deg som person. Tror du må gjøre ferdig punkt en på lista di først.

Anonymkode: 9ebf9...404

Godt poeng. Takker for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvhjelpsbøker kan være bra å ha i sånne perioder! Har nettopp lest en som heter Finn din drivkraft synes den er ganske bra. https://www.norli.no/finn-din-drivkraft?gclid=Cj0KCQjw54iXBhCXARIsADWpsG-1yFUgLIZDjjJ-8bxfjvg-SjR5rZRi3jxdlG9eKyn4jsQInJ6NRfEaAn92EALw_wcB

Det finnes sikkert mange andre også. Det er en ting å ha en idè om noe, men det kreves litt for å oppnå det, og da trenger men av og til noe som kan motivere ett mer. En annen ting er å lage visjon board med hva du har lyst til å oppnå! 😊

Anonymkode: f8cb8...67e

AnonymBruker
Skrevet

Angående sminke og sånt, så kjøp litt sminke og se på sminkevideoer. Det tar litt tid før man får dreisen på det, men jeg har gjort det samme i det siste, og synes det er gøy  (har ikke nødvendigvis tid når jeg skal jobbe da)

Anonymkode: f8cb8...67e

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler episode 42 av podcasten Leger om livet, den er veldig bra. Og egentlig podcasten Motiverende intervju med Herman Egerberg. Handler om hvordan få til endring :)

Anonymkode: b60b9...9f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville begynt med litt mindre ting og tatt det gradvis. Tenk at du skal ta dette i et rolig tempo. Jeg bare skriver dette fordi jeg i hvert fall har en tendens til å tenke at alt skal være unnagjort kjapt og så stresser jeg masse med det, men dette er jo et ganske stort prosjekt :)

Jeg ville begynt å lære meg grunnleggende ting når det gjelder sminke og så finner du ut etter hvert hva som fungerer for deg. Når det gjelder hår så kan du gå til en frisør og spørre vedkommende om hva som vil passe deg.

Når det gjelder å bli mer utadvendt så er det nok bare øvelse som hjelper der. Kanskje prøve ut litt nye ting, være med arrangementer, kurs og diverse der du treffer folk? Gjennom slike ting kan det hende at du både for nye venner og treffer kjæreste.

Når det gjelder ny jobb kan du tenke på hva du ønsker å jobbe med og lese litt om de på nett om de krever osv. Kanskje du må ta utdanning osv.

Når det gjelder å finne ut hvem man er og hvem man vil være så synes jeg at det er pågående prosjekt, men kanskje du kommer litt på vei når du har prøvd ut litt ulike ting.

Anonymkode: 56427...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...