AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Jeg er 28 og har aldri hatt kjæreste. Sett bort fra en date med en jeg møtte på tinder har jeg null erfaring. Jeg har aldri kysset, hatt sex, holdt hender og alt det som hører med. Innerst inne har jeg egentlig et stort ønske om å finne noen å dele livet mitt med, men det som stopper meg er at jeg er så redd for å være så sårbar man gjerne må være for å bli kjent og gå inn i ett forhold. Utenom det fremstår jeg nok som ganske lukket og vanskelig å bli kjent med, så det har jo gjort at jeg aldri har møtt noen i det virkelige liv heller. Hvilke steg burde jeg ta for å endre meg? Anonymkode: 3356c...e42
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke steg burde jeg ta for å endre meg? Det kommer helt an på om du er mann eller kvinne. Det er to veldig forskjellige utgangspunkt. Er du kvinne er det mye du trenger å gjøre. Bare erklære at du er tilgjengelig. Er du mann er det verre. Anonymkode: 6a818...5e7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer helt an på om du er mann eller kvinne. Det er to veldig forskjellige utgangspunkt. Er du kvinne er det mye du trenger å gjøre. Bare erklære at du er tilgjengelig. Er du mann er det verre. Anonymkode: 6a818...5e7 Jeg er kvinne. Hvordan gjør man seg selv tilgjengelig? Jeg er jo som nevnt lukket og ikke den letteste å bli kjent med, vet ikke helt hvordan jeg kan endre på det? Anonymkode: 3356c...e42
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Velg noen fra tinder du kan møte og "øve" deg på da vel? Blir jo fort litt flørting og slik, du må nesten bare eksponere deg selv Anonymkode: c168d...9e1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utenom det fremstår jeg nok som ganske lukket og vanskelig å bli kjent med, så det har jo gjort at jeg aldri har møtt noen i det virkelige liv heller. Du er redd for å gjøre deg sårbar, men det er langt fra uvanlig. Du trenger ikke å gjøre deg sårbar for alle og enhver, men du er nødt til å eksponere deg for folk. Kanskje en slags gruppeterapi kunne vært bra? Å delta i vanlige gruppeaktiviteter, er nok uansett sunt. For oss mannfolk er den greia med intimitet ofte en dørstokk, og det fungerer gjerne helt fint å kline, og ha sex med en random kvinne, for å komme seg over den skrekken. Noen kvinner kan gjøre det samme, men ofte må det bygges en trygg relasjon først. Du er slett ikke alene i din situasjon, og særlig blant unge menn er det mange som ikke har hatt hverken sex eller kjæreste, som 28åring. Anonymkode: ec95d...0b7 1
Epplekiwi Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Er 30 år selv, jeg har ikke no problem med å være åpen om ting men jeg er ikke en utgående person og skulle gjerne endret på det. Vi kunne snakket eller møttes om det er noe du vil. Om du er interessert kan du sende en melding også kunne vi snakket om fremgangsmåte / om noe passet.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 28 og har aldri hatt kjæreste. Sett bort fra en date med en jeg møtte på tinder har jeg null erfaring. Jeg har aldri kysset, hatt sex, holdt hender og alt det som hører med. Innerst inne har jeg egentlig et stort ønske om å finne noen å dele livet mitt med, men det som stopper meg er at jeg er så redd for å være så sårbar man gjerne må være for å bli kjent og gå inn i ett forhold. Utenom det fremstår jeg nok som ganske lukket og vanskelig å bli kjent med, så det har jo gjort at jeg aldri har møtt noen i det virkelige liv heller. Hvilke steg burde jeg ta for å endre meg? Anonymkode: 3356c...e42 Hvorfor er du redd for å være sårbar? Det er jo bare fint Anonymkode: 4262e...4cf
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er du redd for å være sårbar? Det er jo bare fint Anonymkode: 4262e...4cf Det er ikke bare fint, man kan bli såret Anonymkode: e8369...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå